خبر/

درخشش پذیرفته طی دومین بازی تیم ملی در کاپ آسیا

1401/04/24 - 14:01 - کد خبر: 68543
سجاد پذیرفته

نصر: سجاد پذیرفته به همراه تیم ملی ایران در جریان مسابقات کاپ آسیا عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشت. 

به گزاراش نصر، بامداد امروز تیم ملی بسکتبال ایران در دومین مسابقه از مرحله گروهی سی‌امین دوره کاپ آسیا به مصاف قزاقستان رفت و در پایان با اختلاف 36 امتیاز این حریف آسیای میانه را از پیش رو برداشت. 
بسکتبال ایران که در ماه‌های اخیر دو بار مقابل قزاقستان شکست خورده بود این بار در مسابقه ای کاملاً برتر و با نتیجه 96 بر 60 این تیم را شکست داد. 
 پذیرفته بازیکن استانمان در تیم ملی طی این دیدار آمار عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت و با کسب ۱۲ امتیاز یکی از نفرات موثر در زمین بود. 
پذیرفته در کوارترهای دوم، سوم و چهارم به زمین رفت و مجموعه ۱۲ امتیاز را کسب کرد. او در جریان این بازی یک اسلم دانک ناشی از توپ ربایی خودش را به تصویر کشید که یکی از هایلایت های مسابقه و صحنه های پرتکرار تلویزیونی بود. 
پذیرفته در این دیدار یک پاس منجر به گل، دو توپ ربایی، یک روز پرتاب شوت سه امتیازی موفق، یک پرتاب شوت سه امتیازی ناموفق، دو قطع ارتباط توپ، یک ریباند دفاع و یک ریباند حمله را داشت. 
وی همچنین در کوارتر دوم رستم میرزالایف سه امتیازی زن قهار قزاق را به مدت ۵ دقیقه به صورت انفرادی کنترل و دفاع کرد. 
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین مسابقه دور گروهی روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود و برنده این دیدار به عنوان سرگروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار