خبر/

درخشش دوندگان تبریزی در لباس اصفهان

1401/04/23 - 18:03 - کد خبر: 68525
دونده

نصر: میلاد ناصح جهانی، سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان سه دونده ملی پوش تبریزی در تیم ذوب آهن اصفهان مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی را کسب کردند و ذوب آهن را در صدرجدول مسابقات نگه داشتند.

به گزارش نصر، مرحله نخست از بیست‌وششمین دوره مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های کشور (در بخش آقایان ) با برگزاری مواد مختلف در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید. در این دوره از رقابت‌ها، ۲۲۰ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم باشگاهی از سراسر کشور حضور داشتند که طی ۲ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در روز آخر این مسابقات، سجاد هاشمی، مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهانی سه دونده ملی‌پوش تبریزی در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفته و خوش درخشیدند.
میلاد ناصح‌جهانی شگفتی‌ساز روز پایانی مسابقات بود که در دو ۲۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۲۱.۰۸ ثانیه و پشت سرگذاشتن سجاد هاشمی هم‌تیمی و هم‌شهری پرافتخارش به مقام قهرمانی برسد.


 
سجاد هاشمی در این ماده بر جایگاه نائب قهرمانی ایستاد تا نمایندگان شهر اولین‌ها در ترکیب تیم ذوب‌آهن با تصاحب سکوهای اول و دوم پیشتاز شوند.
 مهدی پیرجهان دیگر دونده مطرح و ملی‌پوش تبریزی نیز در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۵۰.۹۵ ثانیه یکه‌تاز شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
همچنین در دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی تیم ذوب‌آهن با حضور سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان زمان ۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه را ثبت کرده و به مقام قهرمانی دست یافت.
این درحالی است که در روز نخست مسابقات سجاد هاشمی در دو ۴۰۰ متر شناخته شد و میلاد ناصح جهانی در ۱۰۰ متر صاحب مدال نقره شد.
بدین ترتیب سه دونده ملی‌پوش تبریزی با کسب سه مدال طلا و ۲ نقره در بخش انفرادی و یک طلای تیمی در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.
در رده‌بندی تیمی مرحله نخست این رقابت‌ها نیز ذوب‌آهن اصفهان به لطف درخشش دوندگان تبریزی خود صدرنشین شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و نفت تهران به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار