اطلاع رسانی// صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان تبریز:

فردا؛ تنها مدرسه استعدادیابی ایران افتتاح شد

1401/04/23 - 23:16 - کد خبر: 68516
مدرسه فردا

نصر: موسس مجتمع آموزشی فردا گفت: این مدرسه تنها مدرسه استعداد یابی کشور بوده و تیم های استعداد یابی تحصیلی، هنری و ورزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت نیرو های ماهر برای شرکت های دانش بنیان فعالیت می نمایند.

به گزارش نصر، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان تبریز، جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش و مربیان مدرسه "فردا" افتتاح شد.
"مرضیه نقی زاد" موسس مجتمع آموزشی فردا یکی از فرهنگیان توانمند با سابقه تبریز، گام بلندی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان دوره اول و دوم برداشته و مدرسه پسرانه غیردولتی فردا را با متد جدید و متفاوت برای اولین بار در سطح کشور در منطقه زعفرانیه روبروی مرکز خرید کومه بنا گذاشته است.



نقی زاد صبح امروز پنجشنبه 23 تیر در آیین افتتاح مدرسه فردا، گفت: خوشبختانه موفق به ایجاد چهار شعبه با 7 کد مجزا در سطح تبریز شده ایم.
وی ادامه داد: 160 نفر از بهترین دانشجویان دانشگاه های کشور در این مجموعه مشغول به کار هستند.


نقی زاد در خصوص شعبه فعلی توضیح داد: در سال 97 اقدام به خرید ملک و طی سه سال اقدام به طراحی، ساخت و تجهیز مجموعه با آخرین متد آموزشی کشور کردیم.
موسس مجتمع آموزشی فردا گفت: این مجموعه با الگو گیری از آخرین متد ها و همپای کشور های توسعه یافته تجهیز شده است.
 

وی با تاکید بر تفاوت این مدرسه با دیگر مدارس کشور گفت: این مدرسه تنها مدرسه استعداد یابی کشور بوده و تیم های استعداد یابی تحصیلی، هنری و ورزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت نیرو های ماهر برای شرکت های دانش بنیان فعالیت می نمایند.


وی تاکید کرد: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، نانو، رباتیک، نجوم، برنامه نویسی، مهارت های زندگی و... در راستای هر چه بهتر بودن و ارتقای کیفی دانش آموزان از اهداف اصلی ما است.


موسس مجتمع آموزشی فردا با اشاره به دیگر خدمات رفاهی این مدرسه، گفت: خدمات پزشکی، انجام معاینات ماهانه و بهره گیری از مشاوران از خدمات اصلی این مدرسه است.
وی افزود: خدمات روانشناسی نیز در کنار سایر خدمات این مدرسه؛ تشخیص ناهنجاری های رفتاری، شناسایی توانمندی ها و علائم دانش آموزان، هدایت و رهبری، تیم های استعداد یابی تحصیلی، هنری و ورزشی قرار دارد.
 

سپس "علی جعفری آذر" فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر امر مقدس ساخت مدرسه توضیح داد: در کشور ما از قدیم مساجد و مدارس را بنای مقدس نامیده و هموطنان ما به گواه تاریخ این دو مکان را تقدیس می کنند.
وی ادامه داد: در تاریخ تمدن اسلامی آمده است که مسلمانان بلافاصله پس از فتوحات، ساخت مدرسه و مسجد را در اولویت خود قرار می دادند.


وی در پایان با اشاره به محیط مدرسه فردا خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که می‌توان در این مدرسه به آن پرداخت معرفی مفاخر و صاحبان خرد و اندیشه ای است که در تاریخ به فراموشی سپرده شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار