شهردار تبریز:

پل خلعت‌پوشان با جابجایی تاسیسات باقی‌مانده تکمیل می‌شود

1401/04/23 - 10:57 - کد خبر: 68466
برج خلعت پوشان

نصر: شهردار تبریز گفت: اتمام پروژه پل خلعت‌پوشان و بازگشایی مسیر به سمت میدان بسیج نیازمند جابجایی تاسیسات باقی مانده است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه پل خلعت‌پوشان و بازگشایی مسیر به سمت میدان بسیج که در قالب هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز انجام یافت، اظهار کرد: پروژه پل خلعت‌پوشان به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه ۹ بوده که در انتهای خیابان ۶۵ متری خاوران واقع شده است.
هوشیار افزود: با اجرای این طرح، شهرک خاوران از لحاظ دسترسی و حمل و نقل از بن بست خارج خواهد شد چرا که انتهای این پروژه به میدان بسیج وصل می‌شود.
وی ادامه داد: پروژه پل خلعت‌پوشان از سال ۹۴ آغاز شده و طی سه ماه ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و هم اکنون در صورت جابجایی تاسیسات باقی مانده، طی هشت ماه به بهره برداری می‌رسد.


قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آنها با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی را فراهم می‌کند.
پیش از این قرار خدمت در مناطق ۱، ۴، ۷، ۸ و ۶، ۵، ۳ شهرداری تبریز با هدف احصای مشکلات موجود در مناطق و بازدید از پروژه‌ها و دیدار با اقشار مختلف مردم برگزار شده و حضور در منطقه ۹، هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز محسوب می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار