مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش؛

آیین‌نامه دوره‌های مربیگری ورزشی به روزرسانی می‌شود

1401/04/22 - 17:52 - کد خبر: 68430
مربیگری

نصر: مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از به روز رسانی آیین نامه دوره های مربیگری و ابلاغ آن به استان‌ها ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش نصر، فرامرز کیانی زاده در آیین آغاز به کار همایش تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش در تبریز، اظهار کرد: طی سه سال گذشته آیین نامه دوره های مربی گری مورد بازبینی قرار نگرفته و مربیان ورزش از این بابت دچار مشکل شده اند از این رو این موضوع مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفت و در طی برگزاری این دوره آموزشی و بعد از جمع بندی نظرات، تغییرات آیین نامه به استان ها ابلاغ می شود.
وی ارزیابی فعالیت کارشناسان و مدیران بخش های مرتبط با آموزش را ضروری دانست و گفت: امسال این ارزیابی با دقت انجام شده است و با معرفی برگزیدگان از استان های برتر در امر آموزش قدردانی خواهد شد.
کیانی زاده افزود: به منظور دقت در امر ارزیابی مولفه های ارزیابی آموزش در این همایش بازنگری شده و کاربردی تر خواهد شد.
وی اظهار کرد: سامانه کدگذاری آموزش نیز در دستور کار قرار دارد و امسال این موضوع عملیاتی می شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت پایگاه های قهرمانی در سطح استان ها گفت: در طی سال های گذشته تجهیزاتی برای پایگاه های قهرمانی خریداری شده و در همین راستا، پایگاه های قهرمانی نیز ارزیابی خواهند شد.
المپیاد استعدادهای برتر امسال متفاوت تر از گذشته برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ضرورت توجه به موضوع استعدادیابی در ورزش گفت: المپیاد استعدادهای برتر امسال متفاوت تر از گذشته برگزار می شود.
حبیب ستوده نژاد اظهار کرد: با توجه به برگزاری این قبیل برنامه ها بدون شک نتایج این آموزش ها در تغییر روند برگزاری المپیاد استعدادیابی تاثیر گذار بوده و امسال شاهد برگزاری متفاوت این رویداد مهم ورزشی خواهیم بود.
وی، حفاظت و حراست از استعدادها را ضروری دانست و گفت: مهمتر از کشف استعدادها، حفظ و حراست آنهاست که این مهم وظیفه همه است.
همایش تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش به مدت ۲ روز به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

پژوهشیار