خبر/

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد/ آغاز انتخاب واحد از ۱۲ شهریور

1401/04/21 - 12:02 - کد خبر: 68250
دانشگاه آزاد اسلامی

نصر: دستورالعمل تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش نصر، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی این دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد، دستورالعمل «تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای استان‌ها و واحدهای  ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.
بر این اساس، در تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آمده است که ثبت نام و انتخاب واحد رشته‌های غیرپزشکی از تاریخ ۱۲ شهریور سال جاری آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۴ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
شروع کلاس‌های این رشته‌ها نیز از تاریخ ۲ مهر ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود و در تاریخ ۲۲ دی ماه پایان خواهد یافت.
بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری امتحانات رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بازه زمانی ۲۴ دی تا ۶ بهمن خواهد بود.
در تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته‌های پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آمده است که ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان این رشته‌ها در تاریخ ۱۲ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری خواهد بود و کلاس‌های این دانشجویان از روز ۲ مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۹ دی ماه پایان خواهد یافت.


بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری امتحانات رشته‌های پزشکی این دانشگاه در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ بهمن سال جاری خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار