آئودی RS7 اکسکلوسیو؛

زیبای آلمانی فقط 23 دستگاه!

1401/04/20 - 12:06 - کد خبر: 68133
بازار خودرو

نصر: آئودی RS7 اکسکلوسیو رونوشتی جدید از نسخه استاندارد آر اس7 محسوب می شود که البته همان نمونه اول هم چیزی از جذابیت کم ندارد اما...

به گزارش نصر، آئودی یکی از خاص ترین محصولات خود در سال 2022 را روانه بازار می کند. آر اس7 اکسکلوسیو ادیشن تنها محدود به 23 دستگاه خواهد بود و جزئیات ویژه ای شامل کیت بدنه و بروزرسانی کابین را در مقایسه با نسخه استاندارد این آئودی، همراه خود دارد.
قیمت از حدود 170 هزار دلار کلید می خورد که در مقایسه با نسخه استاندارد آر اس7 مدل 2022 با برچسب قیمت 119 هززار و 595 دلار، تفاوت چشمگیری دارد.
 

آئودی و کد اختصاصی مامبا بلک پرل
آئودی برای آر اس7 اکسکلوسیو ادیشن از کد رنگ ویژه مشکی با نام مامبا بلک پرل استفاده کرده که در سایه های ایجاد شده روی بدنه می توان طیف هایی  از آبی را نیز مشاهده کرد. کیت بدنه ویژه شامل پنل هایی از فیبرکربن می شود که در اسپویلر جلو، قاب آینه ها و دیفیوزر عقب نیز استفاده شده است.
رینگ های تیره 22 اینچی با طراحی پنج پره هفت شکل نیز بطور اختصاصی برای آر اس7 اکسکلوسیو آماده شده است. برای تایرها نیز از سایز 30/285 استفاده شده است.
سیستم ترمز نیز مجهز به دیسک های سرامیکی بزرگ و کالیپرهای آبی رنگ است. روتورها در محور جلو 17.3 اینچی و در عقب 14.6 اینچی هستند.
فضای داخل کابین نیز ترکیبی زیبا از چرم بسیار باکیفیت مشکی و جزئیات آبی رنگ را ارائه می دهد که البته هنوز تصاویر دقیق این بخش منتشر نشده است.
 

پیشرانه آئودی آر اس7 اکسکلوسیو
در بخش پیشرانه آئودی جدید و تولید محدود از پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو با 591 اسب بخار خروجی و 800 نیوتن متر گشتاور استفاده شده که خودرو را طی 3.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رساند. بیشینه سرعت نیز برابر با 306 کیلومتر بر ساعت است. این پیشرانه هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد آر اس7 ندارد و مشتریان حدود 48 هزار دلار بیشتر را صرفا هزینه تزئینات بدنه و کابین خواهند کرد!
در بخش جعبه دنده از نمونه 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی آئودی با نام کواترو نیز در وضعیت فعال قرار دارد.
سیستم اگزوز نیز بروزرسانی شده و خروجی های جذاب مشکی رنگ آن در دیفیوزر منظره ای آتشین ایجاد کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار