رئیس سازمان امور دانشجویان خبر داد:

حضور ۲۵۰۰ نفر در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه تبریز

1401/04/19 - 23:13 - کد خبر: 68101
دانشگاه تبریز

نصر: رئیس سازمان امور دانشجویان کشور با بیان اینکه در المپیاد ورزشی دانشجویی در دانشگاه تبریز ۲۵۰۰ نفر حضور دارند گفت: در این المپیاد بیش از ۱۸۰۰ دانشجوی ورزشی و ۶۵۰ نفر داوطلب و عوامل اجرایی هم نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش نصر، هاشم داداش پور روز یکشنبه، ۱۹ تیر ماه، در آیین افتتاحیه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از هر فرصتی استفاده می‌کند تا پویایی در عرصه‌ی ورزشی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را ایجاد کند که قدردان ایشان هستیم.
برگزاری چنین مسابقاتی مانند یک رویداد بزرگ ورزشی بوده که کاری سخت و طاقت فرسایی است اما دانشگاه تبریز در این امر دست ما را گرفتند تا برای دانشجویان فرصت بی‌نظیر باهم بودن را به‌وجود آوریم.
وی ادامه داد: پس از حدود سه سال گذشت شیوع ویروس کرونا که پیش از آن المپیاد ورزشی برگزار نشد، این اولین تجربه‌ی بزرگ ورزشی بعد از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور است. 
وی افزود: در این رویداد  بزرگ ورزشی ۲۵۰۰ نفری، بیش از ۱۸۰۰ دانشجوی ورزشی حضور دارند و ۶۵۰ نفر داوطلب و عوامل اجرایی هم نقش آفرینی می‌کنند، دست افرادی را که کمک کردند تا این رقابت بی‌نظیر شکل بگیرد، می‌فشاریم.
داداش پور خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز در فرصت کم ۴۰ روزه پس از ایام عید و ماه مبارک رمضان خود را برای المپیاد آماده کند چراکه پس از دو سال رخوت در دانشگاه‌های کشور باید از هر فرصتی برای تحول بخشی به دانشجویان استفاده می‌کردیم که دختران کشور شروع کننده این رویداد بودند. 
به گزارش ایسنا، وی در پایان تاکید کرد: بعد از این المپیاد، سه المپیاد را دیگر را هم در پیش رو داریم و برای اینکه عدالت در حوزه‌ی ورزش دانشگاه‌ها رعایت شود، سال آینده نیز سه المپیاد دیگر از جمله المپیاد ورزش‌های ساحلی، معلولین و ناشنوایان و المپیاد بزرگ ورزشی همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی را به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار