۴۸ ساعت دلهره‌وار برای اسکوچیچ؛

تکلیف نیمکت تیم ملی دوشنبه مشخص می‌شود

1401/04/18 - 14:23 - کد خبر: 68022
دراگان اسکوچیچ

نصر: فدراسیون فوتبال نسبت به تغییر احتمالی سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد تا ۴۸ ساعت دیگر تکلیف نیمکت تیم ملی فوتبال روشن خواهد شد.

به گزارش نصر، چند روزی است که موضوع تغییر سرمربی تیم ملی به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است و بازیکنان تیم ملی فوتبال نیز به این تغییر واکنش نشان دادند واکنشی که نشان از دودستگی در بین ملی‌پوشان دارد. برخی از بازیکنان خواهان ماندن درگان اسکوچیچ شده اما برخی دیگر بدون اشاره به برکناری این مربی اعلام کردند که باید با برنامه به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گام گذاشت.
خبر تغییر در نیمکت تیم ملی هر چند در ابتدا یک شایعه به نظر می رسید اما تکرار آن در رسانه های کشور موجب شد تا فدراسیون فوتبال نسبت به آن واکنش نشان دهد. طبق اعلام احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال قرار است روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مسوولان و اعضای فدراسیون فوتبال درمورد وضعیت تیم ملی و دراگان اسکوچیچ تصمیم گیری شود. این آخرین جلسه هم اندیشی برای بررسی داده ‌ها در مورد شرایط تیم ملی خواهد بود و تصمیم نهایی و قطعی در این جلسه اعلام خواهد شد.
از کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکویچ به عنوان گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ یاد می‌شود و برخی نیز جواد نکونام را گزینه داخلی هدایت تیم ملی فوتبال قلمداد می‌کنند.
انتهای پیام/
 
 
 

پژوهشیار