خبر/

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز درگذشت مادر شهیدان قصاب عبداللهی را تسلیت گفتند

1401/04/15 - 23:35 - کد خبر: 67839
عکس

نصر: شهردار تبریز و رییس شورای اسلامی شهر تبریز درگذشت مادر شهیدان را تسلیت گفتند.

به گزارش نصر، در پی درگذشت بانو چاقوساز وطن، مادر شهیدان اصغر و مرتضی قصاب عبداللهی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، یعقوب هوشیار و حجه السلام رسول برگی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
در متن این پیام آمده است:
خبر درگذشت اسوه صبر و ایثار ، مادر شهیدان والامقام سردار اصغر و مرتضی قصاب عبداللهی و خیر نامی مرحوم حاج احمد قصاب عبداللهی «بانو چاقوساز وطن» موجب تاسف و تاثر گردید.
شهادت منظومه ای از فرزانگی است که با دست پاک مادران حسینی بالیده و از جان‌گذشتگی در راه دین و میهن را در قامت فرزندان برومندش به ارمغان آورده است.
خانواده شهیدانوالامقام قصاب عبداللهی الگویی بینظیر در حفظ و حراست از ارزش های اسلام و انقلاب  بوده که با تربیت فرزندانی بصیر و شجاع سپهر معنوی جهاد و شهادت را با تقدیم دو شهید خونین بال در جامعه نشر داده و با تربیت و تقدیم مرحوم حاج احمد قصاب عبداللهی مصدر کارهای خیر و برکت فراوان و نشر معرفت دینی بوده و این شجره طیبه در دامن طاهره مادری رشد یافته که دل در گرو سنت شریف ائمه اطهار و میراث مبارک حضرت زهرای بتول سلام الله علیها داشت و اینک این مادر جهادگر و صبور پس از تحمل سالها رنج هجران جوانان شهیدش با قلبی آرام و ضمیری روشن به دیدار آنها شتافت.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان بزرگوار و مرحوم حاج احمد قصاب عبداللهی مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان،  مردم شریف استان و خانواده معظم شهداء تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان علی الخصوص فرزندان نیکوکار آن مرحومه که همیشه در کارهای خیر پای کار هستند صبر و شکیبایی مسألت می کنیم.
یعقوب هوشیار
شهردار کلانشهر تبریز
رسول برگی
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز
انتهای پیام/

پژوهشیار