شهردار منطقه ۱ تبریز:

پروژه پارکینگ طبقاتی ۷ تیر تکمیل می‌شود/ ظرفیت بالای تبریز برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

1401/04/15 - 11:05 - کد خبر: 67747
عکس

نصر: شهردار منطقه ۱ تبریز اهتمام دوره جدید مدیریت شهری را بر تکمیل پروژه‌های ناقص و راکد دانست و گفت: پارکینگ طبقاتی، تجاری و خدماتی ۷ تیر به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه منطقه ۱ تکمیل می‌شود.

به گزارش نصر، حمید شاهوردی با اشاره به اهمیت توجه به پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: طی سال‌های گذشته و مشخصا در یک دهه اخیر، اغلب پروژه‌های مشارکتی در کلانشهر تبریز راکد و نیمه‌تمام رها شده و این موضوع نه تنها در منطقه ۱، بلکه در همه مناطق وجود داشته است. 
وی ادامه داد: با این حال با توجه به اینکه امسال معاونت سرمایه‌گذاری تبدیل به سازمان شده، نیاز است تا یک ساختار و اساسنامه‌ای مشخص در جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی تدوین و بکارگیری شود.
شهردار منطقه ۱ عنوان کرد: تبریز از هر نظر ظرفیت و پتانسیل بالایی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری دارد اما تاکنون از این ظرفیت به شکل مطلوب بهره‌برداری نشده است. خوشبختانه در دوره جدید مدیریت شهری توجه جدی به این موضوع شده و پروژه‌های مهمی در این راستا به مرحله اجرا درخواهد آمد.


 
وی افزود: پارکینگ طبقاتی، تجاری و خدماتی ۷ تیر به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری، پروژه‌ای است که با مساحت پنج هزار و 100 متر و هشت طبقه شامل پنج طبقه پارکینگ، طبقه زیرزمین هایپرمارکت، طبقه همکف تجاری و طبقه ششم رستوران،‌ کافی شاپ و تالار عروسی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های منطقه است که در اولویت اجرا قرار گرفته است.
شاهوردی گفت: از این پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری، آورده شهرداری تبریز ۵۱۰۰ متر زمین و عوارض است و در مقابل، ۳۰ درصد از احداثات و ۳۵ درصد از طبقه ششم برای شهرداری خواهد بود. این پروژه هم اکنون از شناژ تمام شده و ستون‌های زیرزمین آن نیز تکمیل شده است و برای ادامه اجرای عملیات آن، تسهیلات بانکی در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار