مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز خبر داد:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در همایش بین‌المللی تهران

1401/04/14 - 23:36 - کد خبر: 67726
رضا خلیلی

نصر: مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز از تهیه و تدوین بسته‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران خبر داد.

به گزارش نصر، رضا خلیلی با بیان اهمیت حضور مدیریت شهری در این رویداد گفت: این رویداد تخصصی  با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از سرمایه گذاران تخصصی حوزه پروژه های توسعه شهری، مشاوران، پیمانکاران و سرمایه گذاران خارجی برگزار می شود.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری تبریز در دوره جدید، برای حضور موفق در این گونه  رویدادهای مهم افزود: استفاده از ظرفیت نمایشگاه های مهم و بین المللی برای جذب سرمایه گذار و معرفی فرصت های سرمایه گذاری حائز اهمیت و اساسی است.
خلیلی درباره حوزه های مختلف همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری گفت: اقتصاد شهری و درآمد پایدار، محیط زیست و مدیریت پسماند، عمران و پروژه های زیرساختی، حمل و نقل عمومی و ترافیک، گردشگری و تفریحات شهری، خدمات اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی و شهر هوشمند و دانش بنیان از جمله محورهای اصلی سرمایه گذاری در این همایش است.
وی افزود: شهرداری تبریز با ارائه پروژه‌های آماده جذب سرمایه‌گذار معرفی این پروژه‌ها، شرکت‌های سرمایه گذاری و سرمایه‌گذاران خارجی، می‌خواهد گامی در جهت جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری تبریز بردارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار