رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر خبرداد؛

تحقق ۲۵ درصدی اشتغال تعهد شده در شبستر

1401/04/13 - 14:36 - کد خبر: 67547
عکس

نصر: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر از تحقق ۲۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش نصر، ابراهیم ایمانالی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد دو هزارو 382 فرصت شغلی در شهرستان برای امسال هدف‌گذاری شده است که تا کنون بیش از ۶۰۰ مورد شغل در شهرستان ایجاد شده است.
وی به نحوه عملکرد سازمان‌ها و ادارات مختلف مبنی بر تحقق تعهداتشان در زمینه اشتغالزایی در شهرستان اشاره کرد و افزود: برخی ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان موفق به تحقق صد درصد تعهدات خود شده‌اند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر همچنین به تحقق میزان اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت و معدن ۱۲ درصد، کشاورزی ۳۱ درصد و صنایع دستی ۲۲ درصد تعهدات اشتغالزایی تحقق یافته است.
دبیر کارگروه بازار کار (اشتغال) شبستر افزود: دستگاه‌های اجرای باید در زمان تعریف طرح‌های مختلف صنعتی خود به موضوع زمینه‌های اشتغال توجه داشته و آمار مربوطه را در سامانه رصد ثبت نمایند.
ایمانالی در ادامه به موضوع راستی‌آزمایی اشتغال‌های ایجاد شده در شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: به منظور اجرای طرح راستی‌آزمایی اشتغال‌های ثبت شده در سامانه رصد را با شماره ملی و موبایل استخراج و در اختیار گروه کنترل قرار داده شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث راستی‌آزمایی اشتغال‌های ایجاد شده می‌توان از طریق میزان افراد بیمه شده جدید در سازمان تأمین اجتماعی اقدام کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار