عضو شورای شهر تبریز:

مدیریت جلسات شورا نیاز به بازنگری دارد

1401/04/12 - 13:43 - کد خبر: 67419
سیدکاظم زعفرانچی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: چرا در اینجا تایمر نداریم؟ که نشان بدهد کدام یک از اعضا چقدر صحبت کرده اند؟ تمامی شورا های شهر ایران را پیگیرم اکثر شهر ها تایمر دارند و دقیقا مشخص است که کدام عضو چند دقیقه صحبت کرده است. 

به گزارش نصر، "سید کاظم زعفرانچی لر" صبح امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از مدیریت رئیس شورا گفت: مدیریت جلسات شورا نیاز به بازنگری دارد، بعد از این همه مدت معلوم نیست کدام یک از اعضا چقدر صحبت کرده اند این در حالی است که کل زمان جلسه علنی برای همه اعضا است. 
وی ادامه داد: برخی از اعضای شورا بدون اینکه در دستور جلسه تذکر یا نطقی داشته باشند چندین دقیقه صحبت می‌کنند و وقت جلسه را می‌گیرند در حالیکه از قبل برخی اعضا در دستور جلسه برای صحبت کردن وقت گرفته اند. 
وی با تاکید بر نبود ابزار های هوشمند و الگو از جلسات شورای سایر کلانشهر ها گفت: چرا در اینجا تایمر نداریم؟ که نشان بدهد کدام یک از اعضا چقدر صحبت کرده اند؟ تمامی شورا های شهر ایران را پیگیرم اکثر شهر ها تایمر دارند و دقیقا مشخص است که کدام عضو چند دقیقه صحبت کرده است. 
زعفرانچی با انتقاد از تجهیزات صحن علنی شورا گفت: اینجا را با تجهیزات عهد بوق اداره می کنیم و هیچ چیزی نداریم، تجهیزات ما در کلانشهر تبریز در حد یک کت (روستا) نیست. 
وی خطاب به رئیس شورا گفت: جلسات را مکانیزه و نظم دهید، 
دستور بدهید فاوا وارد شده و اینجا را مکانیزه کند، به هر کدام از اعضا سهم بدهید که حرف هایشان را بزنند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شورا از شهر هوشمند صحبت میکنیم در حالی که در مقابل منِ عضو شورا یک مانیتور وجود ندارد، برای دیدن یک تصویر باید چند بار آن را چپ و راست کنیم. 
انتهای پیام/

پژوهشیار