دختر مراغه‌ای مقام سوم مسابقات پینگ‌پنگ ناشنوایان کشور را کسب کرد

1401/04/11 - 18:02 - کد خبر: 67345
عکس

نصر: رئیس هیئت پینگ‌پنگ مراغه گفت: «سمیه حیدری» ورزشکار رشته پینگ‌پنگ از این شهرستان در رقابت‌های کشوری ناشنوایان کشور مقام سوم را کسب کرد. 

به گزارش نصر، سیامک میاندوآبچی روز شنبه در گفت‌وگویی افزود: این ورزشکار ۲۸ ساله همراه با تیم منتخب ناشنوایان آذربایجان‌شرقی و در رده بزرگسالان در رقابت‌های کشوری تنکابن حضور یافته بود. 
به گفته وی «حیدری» حدود چهار سال سابقه فعالیت در رشته پینگ‌پنگ را دارد و پیش از این نیز در سطوح استانی و کشوری عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کرده است. 
وی با بیان اینکه رشته ورزشی پینگ‌پنگ از قدمت و پیشینه بسیار قوی در مراغه برخوردار است، اظهار داشت: «حیدری» در صورت تمرین و حمایت می‌تواند به عنوان یک ورزشکار ملی در مجامع بین‌المللی نیز برای کشورمان افتخارآفرین باشد. 
به گزارش ایرنا رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مراغه از دیرباز طرفداران و قهرمانان بسیاری به خود دیده است که از میان آنان می‌توان به مرحوم علی ناعم، حسن مهدوی، علیرضا فولادی، سیامک میاندوآبچی، فرهاد میزان‌نژاد، علی قاسم‌طالبی و امیر مطری اشاره کرد.
اکنون نیز یکی از دختران خردسال این شهرستان با نام «سارینا شفائی» جزو آینده‌سازان رشته پینگ‌پنگ دختران در این شهرستان و آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ 

پژوهشیار