شهردار منطقه سه تبریز در برنامه تبریزیم خبر داد:

افتتاح پروژه روگذر ارتش (شهید فلاحی) در موعد مقرر

1401/04/10 - 18:04 - کد خبر: 67228
عکس

نصر: شهردار منطقه سه تبریز از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدای فلاحی (ارتش) خبر داد و گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری تبریز است و با تلاش شبانه روزی همکاران طبق روزشمار تعیین شده و در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

به گزارش تبریز، اکبر پورخردمند در برنامه تلویزیونی تبریزیم شبکه سهند با اعلام این مطلب گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران در سازمان عمران و شهرداری منطقه سه و پیگیری‌ها و نظارت مستمر، پروژه روگذر ارتش با پیشرفت ۶۵ درصد در حال اجراست که این پیشرفت با زمانبندی متناسب محقق شده است.
شهردار منطقه سه در ادامه به تسریع در اجرای عملیات عمرانی روگذر ارتش ( شهید فلاحی ) تاکید کرد و گفت: این پروژه طی یک و نیم سال گذشته تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با روی کار آمدن مدیریت جدید در حوزه شهرداری و با خلع ید از پیمانکار و سپردن پروژه به سازمان عمران شهرداری اکنون این روگذر با تلاش شبانه روزی همکاران در سازمان عمران شهرداری و پیگیری‌ها و نظارت مستمر، با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجراست.
وی ادامه داد: قبل از اینکه از پیمانکار قبلی خلع ید شود ، عملیات عمرانی تنها دو پایه از هشت پایه این روگذر انجام شده بود که با تحویل پروژه به سازمان عمران و تامین مالی پروژه از سوی شهرداری منطقه سه و همچنین سرکشی و نظارت بر روند پیشرفت  این پروژه، طی چند ماه گذشته عملیات عمرانی شش پایه دیگر به اتمام رسیده و پروژه آماده عرشه گذاری است.
شهردار منطقه سه تبریز بیان کرد: به جد پیگیر اجرای پروژه هستیم و با ورود تیرهای عرشه روگذر به محل پروژه این نوید را می‌دهیم که طبق برنامه اعلام شده، این پروژه در زمان تعیین شده افتتاح می‌شود.
پورخردمند در ادامه افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی به طول ۵۵۰ متر به طول عرشه ۱۹۰ متر و عرض ۱۶ متر در هفت دهانه و با ۸۰ شمع در حال اجرا است که امیدواریم در روزهای آینده شاهد عرشه گذاری این روگذر باشیم.
 بر اساس این گزارش روزشمار این پروژه ترافیکی مهم که یکی از مطالبات شهروندان است، نصب شده و تا ۸۵ روز آینده آماده بهره برداری می‌شود.
 
 

 

 

انتهای پیامی/

پژوهشیار