رئیس سازمان زندان‌ها مطرح کرد:

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی توسعه پابندهای الکترونیکی در ماه‌های اخیر

1401/04/10 - 14:59 - کد خبر: 67221
عکس

نصر: رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، گفت: این سازمان در ماه‌های اخیر رشد بیش از ۱۰۰درصدی را در زمینه توسعه پابندهای الکترونیکی داشته است.

به گزارش نصر، غلامعلی محمدی با اشاره به اقدامات سازمان زندان‌ها در راستای سندتحول قضایی بیان کرد: در این راستا سازمان زندان ها موضوع توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان را مدنظر قرار داده است.
وی با اشاره به مصوبه مجلس در راستای اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با بهره کم و معافیت از سود حاصل از افرادی که در زندان ها سرمایه گذاری می کنند، تاکید کرد: این مهم بهترین مشوق برای ایجاد اشتغال در زندان هاست که در سند تحول قضایی پیش بینی شده است.
محمدی با اشاره به اقدامات سازمان زندان ها در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان ها بیان کرد: در این بخش موضوع توسعه پابندهای الکترونیکی پیش بینی شده است تا زندانیان از فرآیندهای الکترونیکی برخوردار شود.
رئیس سازمان زندان ها، تصریح کرد: سازمان زندان ها در ماه های اخیر رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را در زمینه توسعه پابندهای الکترونیکی داشته است. همچنین در طول ۲۲۲ روز خدمت در  مدیریت جدید ۲۲ رویداد فاخر هم مدنظر قرار گرفته است.
محمدی با بیان اینکه سامانه های هوشمند در راستای تسهیل امور زندانیان مدنظر قرار دارد، بیان کرد: برخی از اقدامات در مدیریت جدید مربوط به ایجاد سامانه های هوشمند در راستای تسهیل امور زندانیان است که از جمله آن می توان به سامانه برخط در خصوص وضعیت قضایی زندانیان و سامانه ایجاد مرکز کارآفرینی و حامی بازار، اشاره کرد که به توسعه فروش کالاهای زندانیان توجه دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار