از سوی شهردار منطقه سه صورت گرفت؛

تشریح اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه سه در برنامه تلویزیونی تبریزیم

1401/04/09 - 09:45 - کد خبر: 67113
شهردار منطقه 3

نصر: اکبر پورخردمند شهردار منطقه سه تبریز با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم در شبکه سهند به تشریح اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه سه پرداخت.

به گزارس نصر، شهردار منطقه سه ضمن تشریح برنامه های این منطقه در حوزه های مختلف از آمادگی برای بهره برداری و افتتاح چند پروژه مهم و اثرگذار این منطقه طی ماههای آتی خبر داد.
وی در این گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه سه به لحاظ قرارگیری در بخش میانی و جنوب شرقی شهر نیاز به اجرای پروژه‌های مهم در حوزۀ حمل و نقل و ترافیک و همچنین احداث پارک داشت، افزود: در این راستا آماده سازی فاز دوم پارک باغشمال و همچنین احداث تقاطع ارتش ( شهید فلاحی ) از مهمترین پروژه های عمرانی منطقه به شمار می رود .
وی افزود: فاز دوم پارک باغشمال در ۵ هکتار می تواند ضمن افزایش سرانه فضای سبز منطقه در زیباسازی و همچنین به عنوان تنفسگاه مرکز شهر نقش ویژه ای داشته باشد.


شهردار منطقه سه در ادامه به تسریع در اجرای عملیات عمرانی روگذر ارتش ( شهید فلاحی ) تاکید کرد و گفت: این پروژه طی یک و نیم سال تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با روی کار آمدن مدیریت جدید در حوزه شهرداری و با خلع ید از پیمانکار و سپردن پروژه به سازمان عمران شهرداری اکنون این روگذر با تلاش شبانه روزی همکاران در سازمان عمران شهرداری و پیگیری‌ها و نظارت مستمر، با پیشرفت ۵۵ درصدی در حال اجراست.
وی افزود: همکاران منطقه سه به صورت جد پیگیر پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) بوده و دائماً در حال سرکشی و نظارت بر روند پیشرفت این پروژه هستند.
شهردار منطقه سه تبریز بیان کرد: این نوید را می‌دهیم که طبق برنامه اعلام شده، این پروژه در زمان تعیین شده افتتاح می‌شود.
پور خردمند درادامه به سامان دهی کانال ایلی سو اشاره کرد و گفت: برای امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است و طی روزهای آینده عملیات عمرانی برای ساماندهی این کانال در دو مسیر چهارراه بهشتی و همچنین حدفاصل آخر شریعتی تا چهارراه ابوریحان شروع خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار