پرویز بیوک، کارآفرین آذربایجانی در گفتگو با «نصر» تاکید کرد؛

قوانین دست و پا گیر دولتی رمق بخش تولید را می‌گیرند

1401/04/08 - 15:21 - کد خبر: 67061
پرویز بیوک

نصر: کارآفرین آذربایجانی و بنیان‌گذار صنایع غذایی شونیز در تبریز گفت: یک سری قوانین دست و پا گیر هستند که جلوی پیشبرد اهداف تولید را می‌گیرند و امیدوارم با همکاری دولت، مجلس و بخش خصوصی این مشکلات رفع شوند.

به گزارش نصر، پرویز بیوک با تاکید بر هم‌افزایی دولت، مجلس و بخش خصوصی برای رونق فضای تولید و توسعه صادرات غیر نفتی، گفت: فکر می‌کنم دولت حداکثر تلاش خود را برای بهبود فضای کسب و کار و ارتقای وضعیت تولید به کار می‌گیرد، اما یک سری قوانین دست و پا گیر هستند که جلوی پیشبرد اهداف تولید را می‌گیرند و امیدوارم با همکاری دولت، مجلس و بخش خصوصی این مشکلات رفع شوند.
وی افزود: ما از حسن نیت دولت ممنونیم و باید دولت در رفع این مشکلات تشکل‌های بخش خصوصی از جمله اتاق بازرگانی، خانه صنعت، انجمن مدیران صنایع و دیگر انجمن‌های تخصصی بخش خصوصی را در کنار خود ببیند و از تجارب و نظرات کارشناسی آنها در تصمیم گیری‌ها استفاده کند.
بیوک ادامه داد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم هم در راه ارتقای فضای کسب و کار و رونق تولید در کنار ما هستتند و ما از آن‌ها هم به خاطر حسن نیت‌شان تشکر می‌کنیم و حتی اخیراً مشکلی از بابت تامین مواد اولیه و مسائل گمرگی به وجود آمده بود که نمایندگان مجلس و آقای منادی به طور جدی این مشکل را پیگیری کرده و با رایزنی با دولت مشکل را حل کردند و من از همه نمایندگان مجلس که سنگی از پیش پای تولید برمی دارند تشکر می‌کنم.
این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در ادامه گفت: حال و هوای اتاق بازرگانی هم باید به سمت فضایی سازنده و تلاش برای حل مشکلات اعضای اتاق، صنعت و تولید پیش برود و هیات نمایندگان باید یک دل و یک زبان وظایف خود را انجام دهند.
پرویز بیوک افزود: به هر حال وظیفه اتاق بازرگانی حمایت از تولید، صنعت، تجارت و کشاورزی است و ما با خانه صنعت و معدن و انجمن مدیران صنایع باید دست به دست هم دهیم در این شرایط اقتصادی فعلی، گلیم صنعت و تولید را از آب بیرون بکشیم.
انتهای پیام/
 

پژوهشیار