خبر/

حضور دونده تبریزی در مسابقات جهانی آمریکا

1401/04/08 - 09:35 - کد خبر: 66993
مهدی پیرجهان

نصر: دونده ملی پوش تبریزی گفت: آرزوی هر ورزشکاری حضور در مسابقات قهرمانی جهان است و خوشحالم که شانس حضور در این مسابقات را دارم.

به گزارش نصر، مهدی پیرجهان، دونده ملی پوش تبریزی که چند روز پیش مدال طلای مسابقات جام کازانوف قزاقستان را در ماده ۴۰۰ متر با مانع بدست آورده بود، در خصوص این دوره از مسابقات گفت: مسابقات جام کازانوف هرساله به طور مرتب برگزار می شود و دو سالی است که این رقابت ها به صورت تور قاره ای دنبال می شود که از نظر رنکینگ و امتیاز ارزش بالایی دارد و ورزشکاران توانمندی در این مسابقات شرکت می کنند.
وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات باوجود بدشانسی هایی که قبل از مسابقه داشتم، نتیجه قابل قبولی کسب کردم و توانستم به مقام اول دست یابم.
پیرجهان همچنین در خصوص مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا خاطر نشان کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در مسابقات قهرمانی جهان است و خوشحالم که شانس حضور در این مسابقات را دارم. در همین زمینه برنامه ریزی هایی از سوی مربیانم صورت گرفته و سعی خواهم کرد با بالاترین آمادگی در این رقابت ها شرکت کنم.
این دونده ملی پوش در پایان گفت: تمام تلاشم بر این است که دل مردم را شاد کنم و بتوانم در مسابقات بازی های کشور های اسلامی بهترین عنوان را کسب کنم.
انتهای پیام/

پژوهشیار