معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مطرح کرد:

درگیری و مشاجره سه نفر از دانشجویان در دانشگاه آزاد تبریز/ دانشجویان درگیر شده به واحد مشاوره ارجاع شدند

1401/04/06 - 23:01 - کد خبر: 66865
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

نصر: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه نشست شورای معاونین فرهنگی و دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: به مشکلات دانشجویان درگیر شده در دانشگاه آزاد واحد تبریز رسیدگی شده و طبق مقررات و آئین نامه های دانشجویی، در اسرع وقت تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

به گزارش نصر، "سعید وحیدی مهر"، پاسخ به سوال خبرنگار نصر در خصوص درگیری عصر دیروز تعدادی از دانشجویان واحد تبریز گفت: ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، مشاجره بین دو سه نفر از دانشجویان بود که منجر به درگیری شده و همکاران انتظامات واحد بلافاصله در محل درگیری حاضر و ضمن آرام سازی فضای ایجاد شده، دانشجویان در حال مشاجره را جهت مشورت و راهنمایی های لازم به واحد مشاوره دانشگاه ارجاع شدند و با دانشجویانی که حرمت فضای دانشگاه حفظ نکردند، بر اساس ضوابط دانشگاه در اسرع وقت طبق مقررات و آئین نامه های دانشجویی تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز میزبان ۲۲ نفر از معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بود در این نشست مهمی که از ساعت ۹ صبح تا سه و نیم بعد از ظهر ادامه داشت معاونین در مورد اجرای دقیق تر بخش نامه های مختلف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی نکته نظرات خودشان را به اشتراک گذاشتند.
وی عنوان کرد: در این جلسه مباحث مربوط به حوزه فرهنگی شامل کانون های فرهنگی و دانشجویی، نشریات، تشکل های اسلامی دانشجویی، حوزه مرکز مشاوره امین، دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره ارائه و همچنین با توجه به صدور کارنامه فرهنگی، بر ضرورت تکمیل مندرجات سامانه پایش فرهنگی تاکید شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز با اشاره به فرمایش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نقش برجسته دانشگاه در تعلیم و تربیت اذعان کرد: شورای هم اندیشی و تعامل دانشجو این دانشگاه، جلسه ای تحت عنوان " به وقت دانشجو" برگزار می کند که دانشجویان می توانند مشکلات مربوط به امورآموزشی، پژوهشی ، دانشجویی و مالی و ... را با هیات رئیسه این دانشگاه در میان بگذارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار