مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی خبر:

لزوم گسترش پوشش تلفن همراه در اتوبان تبریز _ سهند

1401/04/06 - 13:14 - کد خبر: 66810
دکل، مخابرات

نصر: مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی از اهتمام ویژه این شرکت برای ارتقاء پوشش شبکه تلفن همراه در مسیر اتوبان تبریز _سهند خبر داد.

به گزارش نصر، مرکز آذربایجان شرقی، شهبازی در اسکو گفت: با توجه به اسکان جمعیت سرریز تبریز در شهر سهند و واقع شدن در مسیر روستای تاریخی کندوان ارتقاء زیر ساخت‌های ارتباطی لازم است و در این میان مشکل آنتن دهی مسیر اتوبان تبریز_سهند با بهسازی و تقویت سایت بی. تی. اس مرتفع می‌شود.
وی از اجرای افزون بر ۱۲ هزار کیلومتر فیبر نوری در این استان خبر داد و گفت: از این میزان ۵۰ کیلومتر در شهر جدید سهند انجام گرفته و مشکلی در زیر ساخت‌های مخابراتی سهند نداریم.
فرماندار اسکو هم خواسته مردم این شهرستان  را در زمینه ارتباطات تقویت پوشش آنتن تلفن همراه در مسیر تبریز _سهند عنوان کرد و گفت: تنها چهار کیلومتر از اتوبان تبریز _سهند در نقطه کور قرار گرفته که امید است با تسریع در حل این مشکل خدمات دهی در این محور افرایش یابد.
فیروزی همچنین افزایش دوربین‌های نظارتی در شهرستان و اجرای شبکه فیبر نوری را مستلزم همکاری متقابل شهرداری‌ها و شرکت مخابرات دانست و افزود: سالانه افزون بر ۱۰ هزار نفر انتقال جمعیت به شهر سهند صورت می گیرد که این موضوع ضرورت ارتقاء سامانه های ارتباطی را بیش از پیش نمایان می کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار