معاون استاندار آذربایجان شرقی

ضرورت بهره مندی از سرمایه‌های انسانی و اقتصادی بخش کاغذکُنان

1401/04/06 - 11:57 - کد خبر: 66788
عکس

نصر: معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به محرومیت بخش کاغذکُنان گفت: با بهره مندی از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی و اقتصادی این بخش می‌توان گام‌های بزرگی برای توسعه منطقه برداشت.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش کاغذکنان اضافه کرد: هرچند به دلایل دوری بخش کاغذکنان از مرکز شهرستان؛ خشکسالی های متوالی؛ مهاجرت زیاد؛ فاصله روستاها؛ پراکندگی روستاها و جمعیت کم شاهد محرومیت های زیادی در بخش کاغذکنان هستیم اما می توانیم با استفاده از ظرفیت سرمایه داران کاغذکنانی ساکن در مرکز کشور که تعصب زیادی به منطقه و زادگاه خود دارند در راستای توسعه و عمران هر چه بیشتر منطقه بهره بگیریم.
وی با اشاره به نیازمندی ۵۰ درصدی‌مساکن روستایی شهرستان به بازسازی و مقاوم سازی از رییس بنیاد مسکن شهرستان خواست تا پیگیر جذب تسهیلات لازم در این راستا باشد. فرماندار ویژه میانه در ادامه تجهیز آزمایشگاه بخش به دستگاه جدید با توجه به فرسودگی دستگاه موجود را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: اگر با پیگیری بخشدار و کمک خیرین این دستگاه خریداری نشود از طریق شبکه بهداشت پیگیر خواهیم شد.
سعادتی همچنین احیای حق آبه پس از آبگیری سد شهریار؛ ارتقای درجه شهرداری آغکند؛ حضور نماینده برای برخی ادارات در بخش که بدون دفتر و اداره مستقل هستند به صورت هفته ای یکبار برای انجام ضروریات را از دیگر نیازمندیها و مطالبات مردم بخش کاغذکنان عنوان کرد و از تامین خودروی آتش نشانی برای بخش خبر داد. شهرستان میانه در جنوب شرقی تبریز واقع شده و دارای چهار بخش مرکزی، کندوان، ترکمانچای و کاغذکنان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار