مدیرعامل شرکت گروه مشاوران ایده‌های برتر:

ارائه راهکارهای نوین خدمات خودرویی با «تی کارت» و نرم افزار « تی اَپ»

1401/04/06 - 12:22 - کد خبر: 66775
عکس

نصر: مدیرعامل شرکت گروه مشاوران ایده‌های برتر (مبتکر برنا) با اشاره به ارائه راهکارهای نوین خدمات خودرو در قالب سه محصول دیجیتالی، افزود: این سه محصول دیجیتالی در حوزه خودرو و در راستای ارائه‌ی با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عرضه شده است و دارای مجوز اینماد الکترونیک و مجوز شامد از وزارت فرهنگ و ارشاد است.

به گزارش نصر، امیر اصغری در گفتگو با نصر، با اشاره به اینکه گروه مشاوران ایده‌های برتر (مبتکر برنا) فعالیت رسمی خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز نموده است، گفت: موضوع فعالیت این شرکت ارائه‌ی مشاوره و خدمات و همچنین سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه‌ی طرح‌های خلاقانه و فناورانه، از طریق شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پیشبرد اهداف خود در راستای خودکفایی بوده است و تاکنون به صورت مستقیم و غیر مستقیم  ۳۰۰ نفر اشتغال‌آفرینی صورت پذیرفته است. وی همچنین افزود: این شرکت در راستای یکچارچه‌سازی کلیه سیستم‌های خدماتی_شرکتی، دیجیتالی شدن کسب و کارها و کاهش مصرف کاغذ و بروکراسی اداری، اقدام به طراحی و توسعه‌ی سه محصول  نرم‌افزاری با بهترین، مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات نموده است. 
وی با بیان اینکه T.Pos ,tiapp, T.card سه محصول درون سازمانی شرکت مشاوران ایده‌های برتر (مبتکر برنا) هستند، ادامه داد: ما پس از شناخت نیازهای اساسی جامعه، برای بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان برنامه‌ریزی و اقدام نمودیم و یکی از اهداف این هلدینگ در همین راستا ارائه خدمات متنوعی بود که از سال 1400 و در درفازاول « تی کارت» اجرا شد.


 
این کارت‌ها در چهار نوع و ۷ رنگ مختلف، در قالب بسته‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی و VIP ارائه شده‌اند که هر کدام تعرفه، اعتبار، تخفیفات و خدمات متنوعی دارند. از جمله: باطری رایگان، تعویض روغن با فیلترهای مربوطه رایگان، شارژ گاز کولر رایگان، بیمه ثالث یا بدنه تا سقف یک میلیون پانصد هزارتومان بصورت رایگان، رفاه کارت، اعتبارات غیر نقدی و سایر خدمات متنوع.
اصغری با اشاره به دیگر محصول هلدینگ با عنوان نرم افزار « تی اَپ»، اضافه کرد: توسعه‌ی نرم‌افزاری قدرتمند و حرفه‌ای برای انجام تمامی خدمات شرکت، تحت عنوان « تی اَپ»  در اخرین مراحل توسعه خود به سر می برد تا به مشتریان کمک کند بر روی خدمات دریافتی خود مدیریت بهتری داشته‌ و سطح مطلوب‌تری از دریافت خدمات را تجربه نمایند. 
وی افزود: این نرم‌افزار  شامل خدماتی نظیر تاکسی نت، مسافربری/گردشگری، خدمات پیشخوان، خدمات کلینیک تخصصی امداد خودرو، خدمات بیمه‌ای و تخفیف خرید از فروشگاه‌ها و سایر خدمات تی کارت است.
گفتنی است، نرم افزار tiapp بعد از دریافت T.card، از طریق تمامی پلتفرم‌ها اعم از “کافه بازار، سیبچه، سیب اَپ، سیبانه، سیب انار و اپ استور و...” و همچنین بصورت مستقیم از طریق سایت این شرکت www.ticg-co.com ، قابل دانلود بوده و در تمامی سیستم‌عامل‌ها قابلیت اجرا و پشتیبانی را دارد.



 
این مدیرعامل موفق، با بیان اینکه در راستای حمایت از کسب‌وکارها و بالا بردن سطح کلان تجارت  و همچنین رونق اقتصادی در سطح جامعه اقدام به ایجاد طرحی با نام T.Pos کرده‌اند، افزود: این طرح با شعار " فروشنده شو” (مشتری ازما، ارائه خدمات مطلوب با تخفیفات واقعی از شما) می‌تواند کسب و کار هر فردی را متحول نماید.
وی ادامه داد: همه‌ی اصناف واجد شرایط می‌توانند در این طرح شرکت نموده و سود خالص خود را چندین برابر کنند، این طرح برای کلیه‌ی اصناف و صاحبان کسب و کار مفید و سودآور بوده و فروشگاه‌ها و اصناف با شرکت در این طرح  از خدمات مختلفی مانند تبلیغ به صورت رایگان در کلیه‌ی شبکه‌های مجازی، تلویزیون‌های شهری، سایت و نرم‌افزار tiapp دریافت دستگاه Pos اندروید و معرفی به دارندگان تی کارت بهره‌مند شوند.
اصغری به ارائه خدمات ویژه به مشتریان دائمی و وفادار شرکت نیز اشاره کرد و گفت: برای مشتریانی که بیشترین استفاده از  tiapp، T.card و T.Pos را در طول یکسال داشته باشند، قرعه‌کشی و جوایز مختلف در نظر گرفته شده است که با توجه به نوع تخفیف ارائه شده و نوع کارت خریداری شده میتوانند از %1 تا 100% تخفیف، بهره‌مند گردند.


 
مدیرعامل هلدینگ مشاوران ایده‌های برتر (مبتکر برنا)، با اشاره به خدمات خودرویی از جمله واردات، فروش، تعمیر و... افزود: مجتمع نمایشگاهی و تعیرگاهی برای گسترش خدمات خود از قبیل باطری‌سازی، آهنگری، صافکاری و نقاشی خودرو و… با ارائه دستگاه‌ها و تجهیزات خودرویی مجهز و نیروی انسانی آموزش دیده، متخصص و کارآزموده و ماهر است که در آن کارواش ویژه و محیطی برای انتظار مشتریان نیز، در قالب کافی‌شاپ راه‌اندازی شده است.


 
وی همچنین به طرح «همراه تصادف» این هلدینگ برای ارائه خدمات به مشتریانی که دچار سانحه تصادف شده‌اند اشاره کرد و چنین افزود که: این طرح یکی از مهم‌ترین و ویژه‌ترین خدمات هلدینگ است و مشتری دارای بیمه ثالث یا بدنه در لحظه تصادف می‌تواند از طریق نرم‌افزار تصادف خود را گزارش دهد تا مجموعه ما یک خودرو یدک‌کش را سریعا به محل تصادف ارسال نموده و خدمات مختلف تعمیر خودرو و حمل را جهت بازدید کارشناس بیمه انجام دهد.
گفتنی است، این امکان در راستای تسهیل روند تصادف و پیشگیری از اتلاف وقت و رفاه حال مشتریان و همچنین کنترل ترافیک ایجاد شده است.
اصغری با اشاره به طرح دیگری که در آینده نزدیک توسط این هلدینگ اجرا خواهد شد، گفت: در هر چهارراه یک خودرو سیار با آرم T.card جهت ارائه خدمات خودرویی اعم از کارواش، تعویض روغن، آپارات و بنزین سیار مستقر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار مشتری ثابت در خدمات تی کارت این مجموعه عضو شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر تا سقف ۷ هزار نفر برای ثبت نام از شهر تبریز ظرفیت باقی‌مانده است.
این مدیرعامل موفق از میزان سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد این خدمات به مشتریان سخن گفت و افزود: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام گرفته و از آنجایی که خرید بلیط آنلاین، خدمات تفریحی، پروازها و هتل‌ها و...  با تخفیف ویژه نیز به مجموعه خدمات tiapp اضافه خواهند شد، جذب سرمایه‌گذار را در دستور کار قرار خواهیم داد.


 
وی چنین ادامه داد: هدف از ارائه خدمات نوین با شعار “بیشتر بگیر، کمتر پرداخت کن”  کاهش هزینه‌های مشتریان است که شرکت ما نیز با کاهش هزینه‌های تبلیغات محیطی در نظر دارد این هزینه را صرف ارائه‌ی بهترین خدمات به مردم شریف شهر تبریز نماید. چرا که باور داریم مشتری‌مداری بهترین نوع تبلیغات است و بدین‌ترتیب همواره فراتر از انتظار مشتری اقدام نموده و به مشتریان این امکان را میدهیم که مزیت‌های رقابتی ما را بصورت عینی درک کنند و همواره دلایل کافی و شفاف برای انتخاب ما داشته باشند.
 شایان ذکر است، آدرس دفتر مرکزی این شرکت در تبریز- ولیعصر-خیابان اوحدی-پایین تر از پیتزا میزبان-پلاک ۵ – ساختمان T.CARD می باشد.
تلفن :04151032555
http://b2n.ir/ticg
انتهای پیام/

پژوهشیار