خبر/

فعالیت دوباره اتاق های عمل بیمارستان امیرالمومنین مراغه

1401/04/05 - 18:57 - کد خبر: 66741
بیمارستان، اتاق عمل

نصر: سرپرست دانشکده علوم پزشکی خبر داد: اتاق های عمل مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین شهر مراغه دوباره فعال شد.

به گزارش نصر، سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: با کاهش چشمگیر بیماران کرونایی، اتاق های عمل مرکز آموزشی ودرمانی امیرالمومنین علی (ع) شهرستان مراغه بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد .
 ارجمندی افزود: در دو سال گذشته با شروع پاندمی کرونا، تخت های این مرکز به بیماران  کرونایی اختصاص یافته و اتاق های عمل این مرکز موقتا تعطیل شده بود.
وی اضافه کرد: در دوران اپیدمی کرونا تمامی عمل های جراحی این بیمارستان به مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان بوعلی سینا  منتقل شده بود.
به گفته سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: با کاهش چشمگیر بیماران بستری کرونایی مجددا بیمارستان امیرالمومنین اتاق های عمل را با انجام عملهای تخصصی ENT،  چشم و اورولوژی از سرگرفت.
اسدی رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز در این خصوص گفت: با آغاز به کار اتاق عمل و اختصاص یک بخش این بیمارستان و خدمات رسانی به بیماران جراحی، بخشی از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.
مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین علی (ع) دارای بخش های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، آندوسکوپی، سی تی اسکن، دیالیز، درمانگاه، مراقبت های ویژه آی سی یو، سی سی یو و بستری داخلی، بستری جراحی، آنژیوگرافی قلب و اتاق عمل است.
انتهای پیام/

پژوهشیار