خبر/

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

1401/04/05 - 15:40 - کد خبر: 66714
عکس

نصر: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از سوی سازمنان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

به گزارش نصر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو اطلاعیه‌ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.
لذا ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام نمایند. 
در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 
درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار