معاون سازمان امور دانشجویان:

ورزش، تعاون و مسئولیت‌پذیری را در میان دانشجویان را بیشتر می‌کند

1401/04/05 - 14:33 - کد خبر: 66700
عکس

نصر: معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، برگزاری رویدادهای ورزشی دانشجویی را از عوامل ترغیب دانشجویان برای انجام فعالیت‌های ورزشی دانست.

به گزارش نصر، اردوان ارژنگ در نشست دست اندرکاران برپایی المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل دو سال تعطیلی مراکز آموزشی در پی شیوع ویروس کرونا، برگزاری المپیاد دانشجویی غیرممکن بود. اکنون و پس از پایان دوران پاندمی، چهار المپیاد به منظور جبران مشکلات جسمی_حرکتی دانشجویان، تشویق دانشجویان به ورزش و فرهنگ سازی فعالیت‌های ورزشی برای تابستان سال جاری تعریف کرده‌ایم که در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. 
وی  با بیان اینکه ورزش بهترین وسیله برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و دور نگاه داشتن آنها از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: ورزش باعث آرامش روح و روان دانشجویان می‌شود. همچنین برگزاری رقابت‌های ورزشی عاملی برای رفاقت است. همچنین همیاری، همکاری، تعاون و مسئولیت‌پذیری را در میان دانشجویان را بیشتر می‌کند. 
ارژنگ با بیان ابراز رضایتمندی از روند پیشرفت برنامه‌های المپیاد فرهنگی ورزشی گفت: از تمام اعضای معاونت‌ها و کمیته‌های المپیاد تشکر و قدردانی می‌کنم. در این دوره از المپیادها، دانشگاه تبریز نوآوری‌های خوبی داشته که می‌تواند سبب غنای رویدادهای ورزشی شود. 
حسین امامعلی‌پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست کل المپیاد در این برنامه گفت: از حسن اعتماد سازمان امور دانشجویان برای واگذاری این رویداد مهم ورزش دانشجویی به دانشگاه تبریز قدردانی می‌کنم. برگزاری جلسات مستمر با بخش‌های مختلف را از چهار ماه پیش برگزار کردیم. برای برگزاری این رویداد به بهترین شکل ممکن تلاش می‌کنیم.
 در پایان این نشست از پوستر، سایت و اپلیکیشن این المپیاد ورزشی رونمایی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار