رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد:

رفع چالش معادن آذربایجان‌شرقی

1401/04/05 - 12:19 - کد خبر: 66681
صابر پرنیان

نصر: رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: مسائل معادن آذربایجان شرقی با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی حل‌شدنی است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی در حاشیه نشست بررسی مشکلات معادن این استان با سایر مسئولان استانی اظهار کرد: بررسی معادن شهرستان‌های اهر و هریس که جزو مناطق معدنی آذربایجان شرقی به حساب می‌آید در برنامه قرار گرفت. طی این جلسه نمایندگان متخصصان حوزه معدن، معدن‌کاران، سازمان حفاظت محیط زیست، آب منطقه‌ای، سازمان منابع طبیعی، فرمانداران هر دو شهرستان، خانه صنعت و معدن، خانه معدن و اتاق بازرگانی حضور داشتد.
وی افزود: در این جلسه، حدود ۱۲ معدن بررسی و برای هر کدام از آنها تصمیماتی اتخاذ شد. این تصمیمات به صورت جدی در حال پیگیری است و از همه ظرفیت‌های قانونی، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استفاده خواهد شد تا مشکلات معادن‌مان برطرف شود.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از هفته آینده، هر روز به یک شهرستان اختصاص خواهد یافت تا معدن‌کاران و سرمایه گذاران حضور یافته و با ورود دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت شورای معادن و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان، ستاد تسهیل و رفع موانع استان و شورای تامین کمک خواهیم گرفت و تا حفظ محیط زیست و منابع طبیعی بتوانیم از دخایر معدنی در راستای تولید ثروت، بهبود شرایط اقتصادی آذربایجان شرقی و زندگی بهتر مردم کمک بگیریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار