تقی‌زاده در گردهمایی بنیاد حامیان دانشگاه پیام‌نور خبر داد:

راه‌اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان دانشگاه پیام‌نور در تمام استان‌ها

1401/04/02 - 15:32 - کد خبر: 66462
عکس

نصر: سرپرست دانشگاه پیام‌نور با بیان این‌که حامیان دانشگاه‌ساز کشور، با حمایت و همراهی توانسته‌اند بسترهای پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم را به ویژه در نقاط کمتر برخوردار کشور فراهم آورند، از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در کلیه استان‌ها خبر داد.

به گزارش نصر، ابراهیم تقی زاده در دومین گردهمایی بنیاد حامیان دانشگاه پیام‌نور، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور توانسته با برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور، بسترهای ادامه تحصیل را حتی در نقاط محروم و کمتربرخوردار فراهم کند. این دانشگاه با ایجاد امنیت خاطر و بومی‌پذیری، شرایط تحصیل را برای جوانانی که مایل به تحصیل در محل سکونت خود هستند، همواره کرده و ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانشجویان را که آینده ساز ایران اسلامی هستند، مهم‌ترین رسالت و وظیفه خود می‌داند.
وی اظهار کرد: در دنیای امروز، توسعه علمی، زیرساخت توسعه پایدار هر کشور است؛ توسعه‌ای که تضمین کننده سربلندی، اقتدار، عزت، رفاه و سعادت هر جامعه است و برای رسیدن به آن باید شرایطی فراهم شود که جوانان هر کشور بتوانند در محیط‌های علمی مناسب و دانشگاه‌های مجهز و پیشرفته رشد و تحصیل کنند.
 سرپرست دانشگاه پیام‌نور گفت: حامیان دانشگاه‌ساز یک نهاد مردمی، دلسوز و خیرینی ارزشمند هستند که با کمک به دانشگاه‌ها، بهسازی و تجهیز آنها توانسته‌اند راه را برای ادامه تحصیل، رشد وپرورش جوانان جویای علم فراهم کنند. در سال‌های گذشته و به‌ویژه در سال‌های اخیر، خیرین دانشگاه‌ساز، یار و پشتیبان این دانشگاه بوده و هم‌راستا با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رسالت دانشگاه پیام نور برای برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور، این دانشگاه را همراهی کرده‌اند.
تقی زاده نقش خیرین دانشگاه‌ساز در بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور را در توسعه علمی و اعتلای کشور بسیار مؤثر و تعیین کننده دانست و اظهار کرد: کمک به نظام آموزش عالی کشور، «باقیات‌الصالحاتی» است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای خیرین به همراه دارد. به فضل الهی و با کمک خیرین گرانقدر، دانشگاه پیام نور این اراده را دارد که هیچ دانشجوی علاقه‌مند به تحصیل به دلیل عدم توانایی پرداخت شهریه از تحصیل بازنماند که این هدف با حضور این بنیاد مقدس تا حدود زیادی محقق شده است. بنیاد حامیان در این دانشگاه در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. در حال حاضر، ۲۲۰ عضو این بنیاد توانسته‌اند حدود دو هزار دانشجو را تحت پوشش قرار دهند.
تقی‌زاده در پایان از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان در کلیه استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایجاد تعامل هرچه بیشتر خیرین با دانشگاه و بهره‌مندی از حمایت‌های این عزیزان، دانشگاه پیام نور در نظر دارد دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان را در کلیه استان‌ها راه‌اندازی کند. این دفاتر در استان‌های قم، لرستان و فارس راه اندازی شده و در استان‌های دیگر نیز افتتاح می‌شود. 
انتهای پیام/

پژوهشیار