قدردانی فرماندار تبریز از شهردار؛

پیشرفت پروژه‌‎های عمرانی برای مردم ملموس است

1401/04/02 - 15:25 - کد خبر: 66461
علی جعفری آذر

نصر: فرماندار تبریز از یعقوب هوشیار به‌خاطر پیشبرد پروژه های عمرانی راکد و همچنین توجه جدی به توزیع آسفالت در معابر قدردانی کرد.

به گزارش نصر، علی جعفری‌آذر ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه پنج تبریز که در قالب ششمین قرار خدمت برگزار شد، گفت: چندین جلسه است که در قرارهای خدمت با مسئولان شهری و استانی همراه هم هستیم تا مشکلات شهر و شهرستان تبریز حل شده و برای کاستی‌ها و مسائل مختلف از این جلسات نتایجی حاصل شود.
وی افزود: از تلاش ها و رویکردهایی که دکتر هوشیار، شهردار محترم تبریز در حوزه های مختلف شهری دارند قدردانی می کنیم. موضوعاتی همچون توجه جدی به توزیع آسفالت در معابر و پیشبرد پروژه های راکد عمرانی موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم آورده است.
جعفری‌آذر اظهار کرد: امیدوارم با کمک و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌ها، مشکلات موجود نیز حل شود.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: باید رویکرد دستگاه های مختلف یکدلی، یکدستی و همکاری باشد و از توجیه و واگذاری کارها به همدیگر پرهیز شود.
وی با قدردانی از شهرداری منطقه پنج تبریز که مشکلات این منطقه را احصا و به فرمانداری ارسال کرده است، افزود: امیدواریم با سپری کردن دور اول قرار خدمت، مشکلات احصا و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.
جعفری‌آذر یادآور شد: در این منطقه به خاطر اینکه بخش جدید تبریز است، مسائل زیادی به لحاظ حقوقی و فنی وجود دارد. بخصوص موضوعات مرتبط با اوقاف که باید در جلسات کارشناسی اوقاف، شهرداری، استانداری، راه و شهرسازی و... طرح و رفع شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار