رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد؛

دختر مهابادی عنوان سوم مسابقات تنیس‌ روی‌میز کشور را کسب کرد

1398/08/25 - 13:28 - کد خبر: 6624
الینا رحیمی

نصر: رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: «الینا رحیمی» ملی‌پوش شایسته این شهرستان موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر کشور شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، کیوان رحمانی امروز در گفت و گویی افزود: دور دوم تور ایرانی تنیس روی میز جوانان دختر کشور از ۲۳ آبان ماه جاری به مدت دو روز با حضور ۹۴ ورزشکار برتر این رشته از ۳۱ استان کشور در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: در روز پایانی این مسابقات و در مرحله نهایی که با حضور چهار نفر برگزار شد «الینا رحیمی» از مهاباد با قبول شکست برابر «کیمیا رستمی» از راهیابی به فینال بازماند و در جایگاه سوم مشترک همراه با «صبا سراجی» قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: در فینال این مسابقات هم «شیما صفایی» از همدان با پیروزی چهار بر سه مقابل «کیمیا رستمی» برای دومین بار عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس روی میز جوانان کشور را به‌دست آورد.

رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد بیان کرد: الینا رحیمی که عضو تیم ملی نوجوانان کشورمان است با توجه به توانایی و استعداد درخشانی که در این رشته دارد، امسال در رده جوانان مسابقات تنیس روی میز کشور نیز حضور داشت.

رحمانی اظهار داشت: این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی هم‌اکنون با دو هزار و ۵۱۰ امتیاز رتبه دوم جوانان و با سه هزار و ۳۰۰ امتیاز رتبه اول رنگینگ ملی نوجوانان تنیس روی میز کشور را دارد.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ مهاباد است که طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه‌اش دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس‌روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی فعال است.

این شهرستان با ۲۳۷ هزار جمعیت دارای ۹ هزار ورزشکار است.

انتهای پیام/

پژوهشیار