خبر/

احتمال بازگشایی مرزهای زمینی جمهوری آذربایجان قوت گرفت

1401/03/30 - 20:49 - کد خبر: 66185
عکس

نصر: نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان از احتمال اتخاد تصمیمات جدید توسط ستاد عملیاتی مقابله با کرونا در این کشور درباره‌ی بازگشایی مرزهای زمینی خبر داد. 

به گزارش سرویس بین الملل نصر، "وقار بایرام اف" در مصاحبه ای گفت: ستاد عملیاتی مقابله با کرونا جمهوری آذربایجان ممکن است تصمیمات جدیدی درباره بازگشایی مرزهای زمینی اتخاذ نماید. 
وی در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان، موضوع بازگشایی مرزهای زمینی در جمهوری آذربایجان مورد توجه می باشد و ما پیشنهاداتمان را در این باره ارائه کرده ایم. 
"بایرام اف" با بیان این که در کشورهای همسایه جمهوری آذربایجان ابتلا به بیماری کرونا تحت کنترل قرار گرفته است افزود: در ماه های گذشته در کشور آذربایجان هم موارد ابتلا بسیار کم شده است و تمامی این موضوعات سبب خواهد شد ستاد عملیاتی مقابله با کرونا برای بازگشایی مرحله ای مرزهای زمینی تصمیمات جدیدی اتخاذ نماید.
وی در ادامه گفت: بازگشایی مرزهای زمینی برای جمهوری آذربایجان از نظر اقتصادی واجب است و این موضوع هم باعث افزایش سفر گردشگران به این کشور خواهد شد و هم سبب خواهد شد اتباع جمهوری آذربایجان به کشورهای همسایه سفری ارزان تر و راحت‌تر داشته باشند. 
انتهای پیام/

پژوهشیار