شهردار تبریز؛

٢٣ پارک در دو سال گذشته در تبریز احداث شده است

1398/08/25 - 12:58 - کد خبر: 6615
احداث

نصر: شهردار تبریز گفت: ٢٣ پارک در دو سال گذشته در تبریز احداث شده و امیدواریم تا پایان سال تعداد این پارک‌ها به ۴٠ برسد و تقدیم شهروندان شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در آیین افتتاح باغ خانواده رواسان با بیان اینکه توسعه فضای سبز از وظایف اصلی شهرداری ها است گفت: در سال های گذشته تمام تلاش ها برای درآمدزایی بوده و در نتیجه شاهد از بین رفتن باغات شهر بودیم.

وی افزود: تمام درآمد شهرداری برای افزایش آسایش و رفاه مردم است و شهرداری موظف است برای شهروندان اماکن عمومی و رفاهی فراهم و ایجاد کند.

شهردار تبریز شورای پنجم را شورای افتخارآمیزی خواند و ادامه داد: در بدترین شرایط اقتصادی و با وجود بدهی های بالا در سال های گذشته بیشترین اقدامات برای افزایش رفاه شهروندان انجام شده است.

وی گفت: ما شعار خدمت به مناطق کم برخوردار را نمی‌دهیم، بلکه عمل می‌کنیم. در چهار ماه گذشته این سومین پارکی است که در منطقه هفت  آماده شده و تحویل شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه به ازای هر شهروند باید چهار درخت در شهر داشته باشیم، گفت: ما در حال حاضر کم‌تر از یک میلیون درخت داریم که نشان می دهد دست‌کم هفت میلیون درخت باید در شهر کاشته شود. راه سخت و طولانی برای رسیدن به شرایط استاندارد در پیش داریم.

شهردار تبریز گفت: تلاش داریم در منطقه غرب تبریز تعداد درختان موجود و پارک‌ها را به دلیل آلایندگی بالای صنایع موجود و فعال در منطقه افزایش دهیم. با اعتبار ٢٠٠ میلیارد تومان از روز گذشته عملیات اجرایی پارک بزرگ تبریز که بزرگترین پارک شهر و آرزوی ۵٠ ساله شهروندان است، آغاز شده است.

وی ادامه داد: تدابیر بسیاری برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها به کار گرفته شد تا بتوانیم اقدامات عمرانی انجام دهیم که از جمله آن‌ها می‌توان به خودکفایی شهرداری در تولید آسفالت، جدول و کف پوش اشاره کرد.

شهین باهر در پایان با قدردانی از عملکرد شهرداری منطقه هفت گفت: این پارک در ۶٠ روز کاری آماده و تقدیم شهروندان شده که در نوع خود کم نظیر است.

انتهای پیام/

پژوهشیار