مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی خبرداد:

تردد بیش از سه میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

1398/08/25 - 12:28 - کد خبر: 6609
گمرک بازرگان

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ارسلان شکری در گفت و گویی افزود: در هفت ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به سه میلیون و 300 هزار نفر از پایانه های مرزی استان تردد کردند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل که میزان تردد بالغ بر دو میلیون و 200 هزار نفر بود رشد چشمگیر بالای ۴۸ درصدی را نشان میدهد.

شکری گفت: بیشترین تردد مسافر در سال جاری به ترتیب در پایانه های مرزی بازرگان با حدود یک میلیون و 120 هزار تردد، پایانه مرزی تمرچین با نزدیک به 850 هزار تردد و پایانه مرزی رازی با نزدیک به 690 هزار تردد مسافر انجام گرفته است.

شکری اظهار کرد: در این مدت مجموع ورودی ایرانی در پایانه های مرزی استان ۷۶۳ هزار و مجموع خروجی ۷۶۱ هزار و نیز مجموع ورودی خارجی نزدیک ۹۰۰ هزار و مجموع خروجی مسافر خارجی بالغ بر ۸۷۰ هزار نفر است.

وی در پایان ادامه داد: سیاست کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این است که با زیباسازی محوطه و محیط پایانه های مرزی استان  و ایمن سازی تردد شرایطی آرام و دلچسب برای تردد مسافران گرامی فراهم شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار