در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان غربی؛

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر نظارت بیشتر دستگاه های متولی بر قیمت کالاها

1398/08/25 - 12:22 - کد خبر: 6608
محمد مهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور تاکید کرد: این افزایش هیچ تاثیری بر قیمت کالاها بویژه کالاهای اساسی مردم نخواهد داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد مهدی شهریاری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با اشاره به افزایش بی رویه مصرف بنزین در کشور و هدر رفت این ثروت ملی گفت: در حال حاضر مصرف روزانه بنزین در کشور روزانه به 120 میلیون لیتر رسیده بود که امیدواریم با افزایش نرخ بنزین و مدیریت مصرف از طرف صاحبان خودرو میزان مصرف بنزین در کشور کاهش یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار نظر های سیاسی می کنند تا در این شرایط حساس به مقاصد خود برسند و دشمن نیز از این شرایط به نفع خود استفاده می کند که ضروری است مردم بیش از گذشته هوشیار باشند و اجازه سوء استفاده به هیچ کس را ندهند.

شهریاری گفت: با توجه به افزایش نیافتن قیمت نفت و گاز ، افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش نرخ حمل و نقل جاده ای نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند افزایش قیمت بنزین افزایش قیمت ها را در بر نخواهد داشت و این طرح به نفع مردم خواهد بود.

استاندار همچنین بر نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی بر قیمت کالاها و برخورد با متخلفان و سودجویان تاکید کرد.

بنا به این گزارش، شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه گفت: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار اندیشیده شده  و تیم های نظارت سازمان صمت و اتاق انصاف بر روند قیمت کالاها در بازار نظارت می کنند.

وی ادامه داد:  افزایش قیمت بنزین بر روند قیمت کالاها دربازار تاثیر نخواهد داشت و رسانه ها و بویژه صدا و سیما مزایای طرح افزایش قیمت بنزین را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار