معاونت آموزشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ؛

کلاس‌های درس دانشگاه علوم تحقیقات تعطیل شد

1398/08/25 - 11:38 - کد خبر: 6598
دانشگاه

نصر: معاونت آموزشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به بارش شدید برف و مسدود بودن مسیرهای منتهی به واحد علوم و تحقیقات، تمامی کلاس های آموزشی این مرکز امروز شنبه ۲۵ آبان ماه تعطیل است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، با توجه به سنگین بودن شدت بارش برف و مسدود بودن مسیرها ساعت کاری کارکنان این دانشگاه امروز تا ساعت ۱۳ است.
دانشجویان و استادان صبح امروز در دانشگاه حاضر شدند، اما با توجه به بارش شدید برف و مسدود بودن مسیرهای منتهی به واحد علوم و تحقیقات، کلاس‌های درس تعطیل شد.

 

مهلت تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه ۲۶ آبان ماه به پایان می رسد. 

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه آغاز شده بود، تا فردا یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه دارد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ( اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته نکرده‌اند) برای شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در روزهای فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس    httℵ://ℜz™↵↵n.↵rg نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد صبح امروز به ریاست محمد مهدی طهرانچی و با حضور معاونان، رؤسای دانشگاه آزاد مراکز استان ها و مدیران سازمان مرکزی در مجموعه حافظ برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش‌های کمیسیون‌های تخصصی معاونت‌های دانشگاه، برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد استان‌ها در حوزه‌های سنجش و پذیرش، ساختار استانی، طرح‌های «ناحیه‌بندی درون استانی» و پویش کارآفرینی، دستورالعمل‌های دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بازاریابی در حوزه خدمات و محصولات آزمایشگاهی و کارگاهی، گزارش سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، تدوین شیوه‌نامه اجرایی جدید شورای دانشگاه و شوراهای تخصصی استانی در جلسه امروز شورای دانشگاه آزاد  مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار