خبر/

آغاز احداث مجتمع خیریه،گردشگری رفاهی و ورزشی سعید اباد

1401/03/26 - 16:21 - کد خبر: 65792
عکس

نصر: در گرامیداشت ولادت باسعادت امام هشتم شیعیان طی مراسمی مراسم کلنگ زنی مجتمع خیریه /گردشگری/رفاهی و ورزشی دهستان سعید اباد اغاز شد.

به گزارش نصر، در مراسمی که در مسجد جامع سعید اباد بر پا شده بود جمعی از مدیران شهرستانهای تبریز و بستان اباد حضور داشتند که نوری نماینده شهرستان و دکتر پاشایی فرماندار برمشارکت نیکوکاران در طرح های گردشگری /رفاهی/اموزشی/و فرهنگی تاکید کردند.
این مراسم که با جشن و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی به مجری گری سعید علیزاده فعال رسانه ای توام بود کلنگ احداث مجتمع نیکو کاری/گردشگری/رفاهی/ اموزشی/و ورزشی در زمینی به مساحت ۳۰۶ متر و یم هزار و 500 متر به طور جداگانه از سوی مسولان محلی به زمین زده شد.
زمین و محدثات این مجتمع به همت بلند کار افرین و نیکوکار سعید ابادی اقای جواد رنجبر اهدا و صورت می گیرد و چهار واحد واحد رفاهی برای اقامت مسافران از ان جمله است.بخش های دیگر این مجتمع شامل خیریه/کتابخانه/سالن ورزشی /نماز خانه/و سرویس های بهداشتی خواهد بود که کلیه هزینه های ان نیز از سوی مهندس جواد رنجبر کار افرین  وخادم حرم الرضا ع تقبل شده است.
دهستان تاریخی سعید اباد در ۲۰ کیلومتری شرق مرکز استان واقع شده و دارای اثار تاریخی در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته و تبدیل این دهستان به شهر از خواسته های اهالی متدین و زحمت کش ان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار