مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه؛

۹۰ ارومیه بالاخره صدرنشین لیگ آزادگان شد

1398/08/25 - 09:35 - کد خبر: 6574
نود ارومیه

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: تیم فوتبال این باشگاه در پایان هفته سیزدهم لیگ آزادگان بالاخره به صدر جدول رده بندی صعود کرد و برای نخستین بار در رده اول این لیگ ایستاد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، یحیی بهاری امروز در گفت و گویی افزود: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در مصاف با تیم خوشه طلایی ساوه درخشش خیره کننده ای داشت و موفق شد با یک گل این تیم را شکست داده و بر صدر جدول رده بندی تکیه بزند.

وی بیان کرد: این دیدار از حساسیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار بود ولی بازیکنان پرتلاش تیم ۹۰ ارومیه موفق شدند با حفظ هماهنگی و انسجام تیمی پیروز از میدان خارج شوند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات موجود همچنان تلاش برای حفظ جایگاه موجود و صعود به لیگ برتر از اهداف مهم تیم فوتبال ۹۰ ارومیه است که با حمایت همه مسئولان رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه روز جمعه در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفت و با تک گل «علی کرمی» در دقیقه ۸۳ موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شد و با اندوختن ۲۶ امتیاز با سه پله صعود، بالاتر از دیگر حریفان در صدر جدول قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را «پیام حیدری» به عنوان داور وسط بر عهده داشت و عبدالعلی شکرگزار و محمدرضا فتحی کمک داوران این دیدار حساس و مهم بودند.

هم اکنون تیم گل ریحان البرز با ۲۵ امتیاز در رده دوم است و تیم‌های مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز هر کدام با ۲۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

کسب هفت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، چهار گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سیزدهم است.

سال گذشته پس از سه دهه غیبت بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان است.

ورزشگاه پیر تختی ارومیه از سال گذشته شاهد حضور بیش از سه الی چهار هزار تماشاگر مشتاق رشته پرطرفدار فوتبال در دیدارهای خانگی تیم ۹۰ ارومیه است.

انتهای پیام/

پژوهشیار