مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، خبرداد:
رسیدگی 100 درصدی به شکایات گردشگران در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی
1398/01/29 - 11:52 - کد خبر: 657
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از رسیدگی ۱۰۰ درصدی کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان به شکایات ثبتی در سامانه ۰۹۶۲۹ خبر داد.
به گزارش نصر، "مرتضی آبدار" ضمن اعلام این مطلب، افزود: به منظور ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران نوروزي، بازرسان اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با آغاز فعالیت ستاد، بازديدهای نظارتی و رسیدگی به شکایات واصله از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ را آغاز و تا به امروز ادامه می دهند.
آبدار با بیان اینکه طی ایام نوروز علاوه بر نظارت تیم نظارتی اداره کل میراث بر ارائه خدمات تاسیسات گردشگری، گردشگران نیز نظرات خود را در ارتباط با دریافت خدمات و شکایات احتمالی از طریق شماره رسیدگی دبیرخانه ستاد خدمات سفر و سامانه ۰۹۶۲۹ به ثبت رسانده اند، ادامه داد: در ایام نوروز همه روزه نظارت بر تأسيسات گردشگري شامل هتلها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذيرها، رستورانهاي بين راهي و دفاتر خدمات مسافرتي در حال انجام است، همچنین گردشگران با استفاده از سامانه ۰۹۶۲۹ و شماره رسیدگی به شکایات دبیرخانه ستاد (۰۴۱۳۵۵۴۶۰۴۰) ، نظرات و شکایات خود را به ثبت رسانده اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفراستان بیان کرد: براساس آمار احصایی از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ۹۸ مجموع شکایات واصله در استان ۱۶ فقره بوده است که بر اساس این آمار تمامی شکایات ثبتی در سامانه مذکور به طور کامل رسیدگی و اقدامات لازم در راستای حل و فصل موارد مطرح شده انجام شده است تا گردشگران با رضایت و خاطره ای خوش استان را ترک نمایند.
آبدار در پایان با بیان اینکه شکایات واصله در ارتباط با دفاتر خدمات گردشگری نیز پس از اتمام ایام نوروز رسیدگی خواهد، خاطرنشان کرد: در خصوص رسیدگی به شکایات واصله در ارتباط با دفاتر خدمات گردشگری بنا به لزوم تشکیل کمیسیون رسیدگی به شکایات و حضور تمامی اعضای کمیته شامل مدیران اداره کل و نمایندگان انجمن دفاتر استان، موارد ثبتی پس از اتمام ایام نوروز و تشکیل جلسه مذکور، مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/