رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر؛

‍ آزمایشگاه گوهرشناسی در دانشگاه آزاد اهر ایجاد می‌شود

1401/03/25 - 14:34 - کد خبر: 65650
عکس

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ایجاد آزمایشگاه گوهرشناسی و کارگاه‌های ویژه برای تبدیل ایده به ثروت در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش نصر، علی سلیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، این آزمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان و مخترعین و مبتکرین، فرصت مناسبی را برای استفاده علاقه مندان از این مجموعه با برگزاری دوره‌های تخصصی تحقیقیاتی و برگزاری کارگاه های آموزشی خارج از دانشگاه فراهم می‌کند.
 این مقام مسئول همچنین از برنامه‌های این دانشگاه برای ایجاد سرای نوآوری جهت تبدیل ایده های مختلف و مبتکران به تولید و ثروت و مرکز تحقیقات معدن جهت توسعه همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی بین اساتید رشته های مرتبط و معادن منطقه با این دانشگاه خبر داد.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اخذ مجوز سه رشته جدید علوم پزشکی شامل سم شناسی، شیمی دارویی و میکروبیولوژی را از توفیقات این واحد برشمرد و اظهار امیدواری کرد شاهد افزایش رشته های جدید در این دانشگاه باشیم .
سلیمی اخذ مجوز آموزشکده مهارت و مدرسه سما را از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه در راستای توسعه فعالیت های آموزشی خود در مقطع دوره اول متوسطه و کاردانی عنوان کرد.
وی حضور پرشور در نمایشگاه عصر امید با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۲۰ ایده، واحد فناور و زیرساخت را از دیگر دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در  رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت همکاری و همراهی کلیه اساتید و کارکنان جهت پیشرفت و توسعه دانشگاه و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار