مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی:

دستگاه ایکس‌ری در پایانه مرزی جلفا نصب می‌شود

1401/03/24 - 17:59 - کد خبر: 65555
عکس

نصر: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم کنترل و بازرسی‌های دقیق کامیون‌های خروجی از کشور، پیگیری لازم برای تسریع در نصب دستگاه ایکس‌ری در این پایانه مرزی انجام شده و در اسرع وقت نسبت به نصب آن اقدام خواهد شد.

به گزارش نصر، جعفر رزمی در جلسه‌ای با مدیران پایانه‌های مرزی شهرستان جلفا، مسائل و مشکلات این پایانه‌ها را بررسی و بر تسهیل فرایندها، جانمایی صحیح دستگاه‌های مستقر در مرز و تکمیل زیرساخت پایانه‌های مرزی تاکید کرد. رزمی با بیان اینکه نصب دستگاه ایکس‌ری در پایانه مرزی جلفا کاربرد زیادی در کنترل ورودی و خروجی این پایانه مرزی خواهد داشت اظهار داشت: استقرار این دستگاه می‌تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از قاچاق کالا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه «ایکس‌ری» کامیونی پایانه مرزی نوردوز جزو چند دستگاه ایکس‌ری خریداری شده در چند سال گذشته از سوی گمرکات کشور برای پایانه های مرزی بوده که بنا به تاکید و پیگیری های استاندار، موانع و مشکلات مربوط در کمترین زمان ممکن رفع و نسبت به راه اندازی و بهره برداری ایکس ری اقدام خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ناظر گمرکات استان، فرماندار جلفا، فرمانده مرزبانی استان و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان به بیان مسائل و مشکلات مرزی پرداختند.
انتهای پیام/

پژوهشیار