وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

اختصاص یک هزار و 500 میلیارد اعتبار برای جبران کلاس‌های تابستانی دانش آموزان 

1401/03/23 - 19:49 - کد خبر: 65433
یوسف نوری

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: ستاد مقابله با کرونا برای جبرانی کمبود ناشی از آموزش‌های دانش آموزان در دوران کرونا هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به منظور آموزش‌های تابستان دانش‌آموزان اختصاص داده است.

به گزارش نصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت محمدرضا حافظی پدر مدرسه سازی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نکوداشت محمدرضا حافظی از پایه‌گذاران اصلی جامعه خیرین مدرسه سازی در کشور بود که از سال ۷۷ در ایران آغاز شد.
وی با بیان اینکه حافظی انسانی خیر و ادیب بود، افزود: بنایی که این بزرگان و خیران گذاشتند، به جایی رسیده که حدود ۵۰ درصد کلاس‌های درس را بدون هیچ چشم‌داشتی می‌سازند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اثر معنوی مدرسه سازی این است که دانش آموزان ما با افراد خیرخواه و این اقدامات نیک آشنا می‌شوند و این برای ما ارزش دو چندانی دارد و ملزم هستیم که همیشه یاد این عزیزان را گرامی بداریم.
نوری عنوان کرد: همکاران فرهنگی خیرین را با هر میزان کمک، به مدرسه دعوت کنند تا دانش آموزان الگو پذیرند و در آینده جای این خیرین را در جامعه پر کنند.
وی درباره استاندارد سازی سرانه آموزشی دانش آموزان  اظهارکرد: بودجه آموزش و پرورش امسال در بودجه عمومی دولت تغییر جدی داشت و این نوید می دهد که می توانیم کمک بیشتری به مدارس داشته باشیم.
نوری افزود: ضعف‌هایی داریم که باید پوشش داده شود اما دولت بویژه شخص رییس جمهور همت خود را به کمک‌های جدی گذاشته است.
انتهای پیام/

پژوهشیار