خبر/

عیادت از آتش نشان صالح امانی

1401/03/22 - 23:46 - کد خبر: 65320
صالح امانی

نصر: بعد از ظهر امروز رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، آتش پاد دوم مهندس بهنام اصلی زاده جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز،محمد حسین حسن زاده مدیر کل اداره سلامت شهرداری تبریز و دکتر شوکتی پزشک شهرداری تبریز از آتش نشان صالح امانی عیادت کردند.

به گزارش نصر، حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در عیادت از این آتش نشان فداکار گفت:  همکاری همه جانبه ای با خانواده این آتش نشان فداکار داریم و هر گونه نیاز این خانواده را در حد امکان تامین خواهیم کرد.
وی ادامه داد؛ حفظ روحیه اعضای خانواده برای نگهداری از این آتش نشان بسیار حایز اهمیت است و امید است اعضای خانواده با توکل بر خداوند بر مشکلات فایق آیند.
دکتر محمد حسین حسن زاده مدیر کل اداره سلامت شهرداری تبریز نیز آمادگی اداره سلامت شهرداری تبریز را برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز اعلام کرد.
در ادامه عیادت، دکتر شوکتی پزشک حاذق و معتمد شهرداری تبریز بررسی ضمنی از این آتش نشان انجام و توصیه های پزشکی مورد نیاز را یاد آوری کرد.
آتش پاد دوم مهندس بهنام اصلی زاده جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز نیز با بیان اینکه آتش نشان صالح امانی از جمله آتش نشانان غیور این سازمان بود گفت: فقدان وی در جمع آتش نشانان برای ما بسیار سخت است، چرا که حلقه مفقوده ای از توانمندی،عشق و ایثار در سازمان لمس می شود.
وی ادامه داد: این آتش نشان با غیرت و ایثار شهروندی را از چنگال مرگ نجات داد و با ایثارگری خود نگین سرخی بر پیشانی درخشان آتش نشانان تبریزی شد
جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود؛ آماده هر گونه همکاری و تامین موارد مورد نیاز این آتش نشان و خانواده وی هستیم و برای این آتش نشان آرزوی سلامتی و برای خانواده معزز ایشان،آرزوی صبر داریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار