عضو شورای شهر سهند:

ضرورت توجه به توسعه‌ زیرساخت های فرهنگی در سهند/ مردم از عملکرد مسئولان ناراضی‌اند

1401/03/21 - 12:24 - کد خبر: 65098
نازیلا عزیزی

نصر: عضو شورای شهر سهند بر ضرورت توجه به توسعه‌ زیرساخت های فرهنگی در این شهر تاکید کرد. 

به گزارش نصر، نازیلا عزیزی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت مقوله فرهنگ در حرکت جوامع به سمت توسعه اظهار کرد: توجه به فرهنگ، ایجاد، بهبود و اصلاح زیرساخت‌های فرهنگی از جمله ضرورت‌های فعلی شهر جدید سهند است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت شهر سهند به دلیل نزدیکی به مرکز استان و سکونت هزاران خانواده در آن عنوان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته، توجه چندانی به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در این شهر جدید نشده است و ما باید بیش از پیش در جهت ایجاد چنین زیرساخت هایی اهتمام داشته باشیم.
عضو شورای شهر سهند همچنین ادامه داد: وضعیت فعلی زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سهند، در شان ساکنین آن نبوده و می بایست مسئولان امر اقدامات ملموسی در این زمینه انجام دهند.
وی با بیان اینکه شهر سهند در کنار پیشرفت توسعه عمرانی به توسعه فرهنگی و ورزشی نیازمند است، تصریح کرد:  متاسفانه شهر جدید سهند در مقایسه با شهرهای جدید دیگر، نتوانسته از اعتبارات کلان ملی و استانی در زمینه تسریع توسعه‌گرایانه استفاده کند فلذا وظیفه بنده و همکارانم در شورا، بسیار سنگین بوده و تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.
انتهای پیام/

پژوهشیار