شهردار تبریز؛

مشکلات شهرک مبل و خودرو مایان رفع می‌شود

1401/03/19 - 12:35 - کد خبر: 64990
یعقوب هوشیار

نصر: شهردار تبریز از آغاز رفع مشکلات شهرک مبل و خودرو مایان در جلسه قرار خدمت شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز امروز در جلسه قرار خدمت منطقه ۶ با مسئولان شهری و استانی اظهار کرد: در بحث شهرک مبل و خودرو، مسئله اصلی ما اراضی ملی و دولتی نیست؛ بلکه باید اراضی تحت مالکیت افراد تعیین تکلیف شود که شاهد افزایش ساخت و ساز غیرمجاز نباشیم.
وی از مغایرت حریم و محدوده به عنوان یکی از مشکلات اساسی مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد و افزود: برای مثال بخشی از شهرک شهید صیاد شیرازی در حریم تبریز و بخشی دیگر در حریم شبستر است که خواهشمندیم به این مغایرت ها رسیدگی شود تا شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.
شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه قرار خدمت در هر سطحی برای شهر مایه برکت است، گفت: اینکه در جلسات قرار خدمت حاضر شویم یک احساس تکلیف برای رفع معضلات و مشکلات چندین ساله مناطق است.
وی از شهرک مبل و خودرو مایان و شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان موضوعاتی که سال هاست مطرح است، یاد کرد و افزود: طبق صحبت ها و صورتجلسه امروز، مشکل شهرک مبل و خودرو مایان به لطف خدا و با هم اندیشی و مساعدت همگانی حل می شود.
وی از تملک لونا پارک در منطقه هفت و همچنین اراضی پارک ستارخان به عنوان ماحصل قرار خدمت های جلسات پیش نام برد و گفت: مطمئنا در دور دوم جلسات قرار خدمت در مناطق، مدیران استانی و مسئولان دستگاه های دولتی خود داوطلب حضور در این جلسات خواهند شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار