معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد:

جشن بزرگ همراه آفتاب، بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج

1401/03/18 - 22:55 - کد خبر: 64952
عکس

نصر: معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری جشن بزرگ همراه آفتاب به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج (ع) خبر داد.

به گزارش نصر، حسین باهر با اعلام این خبر افزود: این برنامه در دهه کرامت و همزمان با خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اهانت صورت گرفته در فیلم سینمایی عنکبوت مقدس، به ساحت قدسی حضرت امام رضا علیه السلام توسط فیلمسازان وابسته به تفکر ضد دینی اظهار داشت: تبریز به عنوان یک شهر محب اهلبیت عصمت و طهارت، در برابر این اهانت بی تفاوت نیست و در حاشیه جشن بزرگ همراه آفتاب، پوستر محکومیت این اهانت رونمایی خواهد شد.
وی افزود: برنامه با اجرای موسیقی زنده، مولودی خوانی، نورافشانی، مسابقه حضوری و دیگر  برنامه های متنوع، میزبان خیل کثیر محبان حضرت ثامن الحجج علیه السلام خواهد بود تا ارادت ورزی هرچند مختصر این مجموعه را به ساحت قدسی امام رئوف نشان دهد.
باهر با دعوت از عموم شهروندان و مخاطبان این برنامه از آنها خواست با حضور در جشن بزرگ همراه آفتاب سهمی در شادمانی ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام داشته باشند.
وی یادآور شد: این برنامه با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، روز جمعه ۲۰ خرداد ماه، بعد از اذان مغرب و عشا در پارکینگ شماره ۲ تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار