تمهیدات اورژانس

بهداشت و درمان برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره)

1401/03/12 - 15:29 - کد خبر: 64478
آمبولانس، پایگاه اورژانس

نصر: نماینده وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت:شرکت کنندگان برای حضور در مراسم باید حتما کارت واکسن سهدوز و با دو دوز با تست منفی داشته باشند.

به گزارش نصر، یحیی صالح طبری نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام ره تعداد ۱۸۵ دستگاه آمبولانس که ۳٠ دستگاه از بخش خصوصی به ما کمک می‌کند. همکاران ما در هلال احمر نیز ۴٠ دستگاه آمبولانس به ما خواهند داد، ده دستگاه آمبولانس نیز شهرداری به ما داده و ۱۲٠ دستگاه آمبولانس نیز توسط اورژانس شهر‌های مختلف ما در این مراسم کمک و یاری می‌کنند. اورژانس حاضر در جاده‌های منتهی به حرم امام، بیمارستان‌های تهران در اماده باش کاملی قرار دارند و تمام زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال همگی بیمه هستندو به صورت رایگان درمان می‌شوند.
او افزود: چهار بیمارستان صحرایی در طول مسیر راه اندازی شده است و هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس هم برای مراسم در نظر گرفته شده است. مواد غذایی توزیع شده باید از نظر بهداشتی باید سلامت کامل برخوردار باشند. تا مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام به بهترین نحو انجام شود.
صالح طبری اعلام کرد که اورژانس تهران تمهیدات لازم را اندیشیده تا سلامت تمام زایران حضرت امام ره حفظ شود. بعد از دوسال از شیوع بیماری کرونا مراسم بزرکداشت ارتحال حضرت امام ره به صورت حضوری برگزار می‌شود. شرکت کنندگان برای حضور در مراسم باید حتما کارت واکسن سه دوز و با دو دوز با تست منفی داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار