خبر/

آغاز خدمات غیرحضوری بیمه ایران از تبریز 

1401/03/11 - 17:40 - کد خبر: 64382
بیمه ایران

نصر: صبح امروز چهارشنبه 11 خرداد ساختمان مدیریت شعب شرکت سهامی بیمه ایران آذربایجان شرقی افتتاح شد. 

به گزارش نصر، "فرامرز قهرمانی"، مدیر بیمه ایران آذربایجان شرقی در آئین افتتاح ساختمان مدیریت شعب شرکت سهامی بیمه ایران آذربایجان شرقی گفت: ساخت این ساختمان در شش طبقه با زیر بنای 6 هزار و 522 متر مربع از سال 89 آغاز شده است.

بیمه ایران 13 شعبه فعال و 160 کارمند در استان دارد
وی ادامه داد: شرکت سهامی بیمه ایران یکی از شرکت های دولتی است که 13 شعبه فعال، 160 کارمند در استان با هزار نماینده فروش در عرصه بازاریابی به مردم شریف استان دارد.
قهرمانی با اشاره به روند ساخت این ساختمان گفت: با حمایت مسئولین شرکت و مسئولین استانی سال 89 کلنگ زنی این ساختمان انجام شده بود و خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از این ساختمان هستیم، مدیرعامل بیمه ایران و همه دستگاه های استانی در این ساختمان به ما کمک زیادی کردند. 
وی از خدمت غیر حضوری جدید بیمه ایران خبر داد و گفت: از این پس دیگر نیازی به حضور بیمه گذار نیست و کافی است بیمه گذار مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و هزینه به حسابش واریز شود. 
قهرمانی تاکید کرد: هدف اصلی ما در این ساختمان ایجاد محیطی آرامبخش و در مرکزیت شهر است تا بتوانیم بهترین خدمات را برای کارمندان و مشتریان ارائه دهیم. 

بیمه ایران راهگشا و سیاست گذار بیمه هاست 
"علی جعفری آذر" فرماندار شهرستان تبریز در حاشیه افتتاح این ساختمان، گفت:  به نوبه خود از تلاش مجموعه کارمندان بیمه ایران و شهردار منطقه تشکر می کنم. 
وی افزود: به عنوان یک شهروند می توانم بگویم که 15 سال است که مشتری بیمه ایران هستم و بدون اینکه ارتباط کاری با این مجموعه داشته باشم این بیمه انتخاب را کردم. 
وی خاطرنشان کرد: زیبایی های ساختمان این مجموعه‌ در مرکز شهر به زیبایی های تبریز اضافه کرده است. 
جعفری آذر بیمه ایران را بیمه پیشتاز خواند و گفت: بیمه ایران راهگشا و سیاست گذار بقیه بیمه ها است، امیدواریم روزی برسد در تمام حوادث پوشش صد درصدی داشته باشیم.
وی با پیشنهاد نیکوکاری بیمه برای اولین بار از مسئولین بیمه ایران خواست: مرکز نیکوکاری بیمه تاسیس کنید، نباید همه نیکوکاری ها برای صدقه باشد؛ مثلا کسی که ساختمان 200 متری دارد و توان پرداخت بیمه ساختمان را ندارد از این طریق پوشش داده شود تا اگر خدای نکرده دچار حادثه شد پشتوانه ای داشته باشد. 
وی تصریح کرد: در حوزه بیمه با مردم کم صحبت کرده ایم و نیاز است با همکاری رسانه ها به مردم اعلام کنیم و حمایت های بیمه را گوشزد کنیم.
فرماندار تبریز ادامه داد: مناطق حاشیه نشین تبریز به متن تبریز چسبیده است، سه خانه در سال گذشته دچار حادثه شده اند که اکنون هم به همه جا نامه نگاری میکنیم تا بتوانیم برایشان یک سال اسکان موقت و رایگان ایجاد کنیم، تامین این موضوع سخت است اما اگر بیمه بود مشکل رفع میشد.
جعفری آذر با اعلام اینکه بیمه ایران به عنوان بیمه پیشران در این امر تلاش کند، گفت: قانون درست و فرهنگ سازی لازم است، همچنان که بیمه خودرو الزامی است می بایست بیمه مسکن نیز الزامی باشد، در قضیه زلزله ورزقان شاهد بودیم که کارمندان نیز مشکل مسکن داشتند.
وی در ادامه با اشاره به یارانه های معیشتی، گفت: کار بزرگی در راستای اقتصاد شروع شده است، اما این همه کار نیست؛ این طرح در دو راستا یکی در جهت رفاه اجتماعی مردم و دیگری سد کردن رانت ها و فسادها اجرا شده است. 
فرماندار تبریز اضافه کرد: در سال 97 دولت وقت ارزی را برای حمایت از چند کالا در کشور پیش‌بینی کرد، مبنای 4200 تومنی در بازار نزدیک به 29 هزار تومان رسیده بود؛ دولت پرداخت ارزی را برای وارد کنندگان پرداخت می کرد که بعد از اجرای 4 سال در همان اولین سال دولت 20 کالا را از ارز 4200 تومانی خارج کرد و 8 کالا ماند.
وی از پرداخت یارانه معیشتی به 6 قلم کالا پرداخت و گفت: نصب دستگاه های pos را توسط بانک سپه در نانوایی ها شروع کرده ایم و از این پس سو استفاده ای در این زمینه صورت نخواهد گرفت، با اجرای این طرح تحول بزرگی در مبارزه با فساد صورت می گیرد. 

پرداخت خسارت اتومبیل غیرحضوری می شود 
در ادامه "حسن شریفی" مدیر شرکت سهامی بیمه ایران گفت: خوشحالم که همکارانم بعد از 12 سال به خانه اصلی خود برگشتند.
وی با اشاره به خسارت ها و اتفاقات احتمالی تلخی که صورت می گیرد، گفت: شاهد هستیم در بعضی از مواقع بیمه دغدغه مسئولین ارشد استان یا نظام است، به همه مسئولین و مردم توصیه داریم از این ظرفیت استفاده کنند. 
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران ادامه داد: در سال گذشته بیمه ایران 20 هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است، روزانه میانگین 55 میلیارد تومان می شود 
شریفی خبر داد: در آذربایجان شرقی در سال های گذشته خسارت بازار را داشتیم که صنعت بیمه به درستی با سرعت و دقت زیاد انجام وظیفه کردند.
وی ادامه داد: در حاشیه افتتاح شعبه مرکزی تبریز افتتاحیه پرداخت خسارات های اتومبیل را بصورت غیرحضوری انجام دهیم، خوشحالیم که از امروز خسارت ها در محل اعلام و از تبریز انجام شود، دیگر حضور خسارت دیدگان را در شعب بیمه ایران نخواهیم دید.
انتهای پیام/

پژوهشیار