معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد

انجام هشت پیوند کلیه و کبد در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از ابتدای سالجاری

1401/03/10 - 12:50 - کد خبر: 64254
پیوند عضو

نصر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد چهار پیوند کلیه و چهار پیوند کبد در بخش پیوند مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) انجام گرفته است.

به گزارش نصر، جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آئین تجلیل از اساتید، همکاران پیوند و فراهم آوری اعضای پیوندی، سفیران پیوند و خانواده‌های اهدا کننده در محل دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و اهدا کنندگان عضو، اظهار کرد: اهدای عضو یکی از موضوعات مهم در حوزه سلامت است، هماهنگی بین بخشی برای فرهنگ سازی اهدای عضو موجب خواهد شد جان مجدد به نیازمندان به گیرنده عضو اهدا شود که امری کاملا ستودنی و قابل احترام است.
وی با اشاره به انجام چهار پیوند کلیه و چهار پیوند کبد از ابتدای سال ۱۴۰۱ در بخش پیوند مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)، افزود: تلاش می‌کنیم با از بین بردن مسائل و مشکلات موجود امکان فراهم آوری اعضا و پیوند را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارتقاء بخشیم که در این راه نیازمند همکاری و همیاری دست اندرکاران هستیم.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این مراسم اساتید بخش پیوند، نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود ارائه خدمات مطلوب به اهدا کنندگان و گیرندگان اعضا ارائه کردند.
هم‌چنین در این مراسم از خانواده‌های اهدا کننده عضو، اساتید بخش پیوند و سفیران پیوند با اهدای لوح تقدیر قدرشناسی به عمل آمد.
انتهای پیام/

پژوهشیار