زهرا ساعی؛

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تهیه 100 عدد کانکس به این خانوارها خبر داده است

1398/08/22 - 13:47 - کد خبر: 6414
زهرا ساعی، نماینده مردم تبریزآذرشهر و اسکو

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در تهیه کانکس و محل اسکان خانوار مناطق زلزله زده باید هرچه سریعتر اقداماتی صورت گیرد.

به گزارش نصر،"زهرا ساعی" در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری تحلیلی نصر اظهار کرد: نتیجه جلسه رسمی که با مجمع نمایندگان استان در رابطه با مشکلات مناطق زلزله زده تشکیل شده بود، جلب تمرکز فعلی سازمان ها به فراهم نمودن کانس برای خانواده های زلزله زده شهرستان میانه است.

وی افزد: با برودت هوا و از آنجایی که این شهرها جز سردترین مناطق محسوب می شوند، در این صورت چادر برای اسکان خانواده های زلزله زده مناسب نمی باشد و باید اقداماتی جدی صورت گیرد.

ساعی تصریح کرد: البته برای تهییه کانکس به 650 خانوار زلزله زده با ارگان هایی از جمله بنیاد مسکن و راه و شهرسازی مراوداتی انجام داده ایم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تهیه 100 عدد کانکس به این خانوار خبر داده است.

ساعی گفت: البته این تعداد کانکس برای خانواده های مناطق زلزله زده کافی نمی باشد و ما همچنان از وزارت راه و شهرسازی درخواست کمک کرده ایم تا اسکان این خانوار مهیا شود.

وی در ادامه افزود: تکلیف احشام و دام هایی که در زلزله تلف شده اند نیز باید هرچه سریعتر از سوی اداره جهاد رسیدگی و دفن شود تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

وی به کمبود امکانات در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: باید در توزیع تجهیزات کمکی به روستاها عادلانه رفتار شود ودر این خصوص کنترل و برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا  همه ی خانوار از این امکانات بهره مند شوند.

انتهای پیام/

پژوهشیار